کارآفرینان برتر عضو کانون امام جعفرصادق (ع) آمل در دهه فجر تجلیل می شوند


کارآفرینان برتر عضو کانون امام جعفرصادق (ع) آمل در دهه فجر تجلیل می شوند

آقایی با بیان اینکه کارآفرینان برتر عضو کانون امام جعفرصادق (ع) آمل در دهه فجر مورد تجلیل قرار می گیرند، گفت: برنامه های کانون نباید به گزارش عملکرد صرف، محدود شود و این مهم در اجرای طرح فهما، مورد توجه باشد. 

«یاسر آقایی»، امروز (پنج شنبه ۳ بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: برنامه های متعددی در مناسبت های ملی و مذهبی در کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (علیه السلام) مرزنگو آمل برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق (علیه السلام) مرزنگو آمل اظهار کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سخنرانی و نشست های روشنفکری از جمله برنامه‌های این کانون در دهه فجر هستند.

وی بیان کرد: تجلیل از کارآفرینان برتر عضو کانون در دابودشت شهرستان آمل از جمله برنامه‌های دیگر این کانون در ایام الله دهه فجر به شمار می آیند.

آقایی ابراز کرد: نگهبان شب ۶ بهمن آمل از اعضای این کانون است که مراسم باشکوه یادبودی برای حماسه ۶ بهمن آمل در این کانون، برگزار خواهد شد.

برنامه های کانون در طرح فهما مورد توجه قرار گیرد

وی با اشاره به اینکه این کانون تاکنون بیش از پنج هزار امتیاز در طرح فهما کسب کرده است، گفت: برنامه های کانون نباید به گزارش عملکرد صرف، محدود شود و این مهم در اجرای طرح فهما، مورد توجه قرار گیرد.

آقایی تصریح کرد: نظارت بر فعالیت‌های کانون باید در اولویت قرار گیرد و سپس امتیاز دهی در طرح فهما، صورت گیرد.

وی اظهار کرد: برگزاری طرح تلاوت نور، تفسیر قرآن، بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور گسترده علاقه مندان از جمله برنامه‌های دیگر کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق (علیه السلام) مرزنگو آمل به شمار می آیند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک