مشارکت وسیع مردم در انتخابات، سیلی بزرگ به دهان استکبار است/زنده نگاه داشتن نام سردار سلیمانی، مصداق انتقام سخت


 مشارکت وسیع مردم در انتخابات، سیلی بزرگ به دهان استکبار است/زنده نگاه داشتن نام سردار سلیمانی، مصداق انتقام سخت

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) تهران تاکید کرد: مسجدی‌ها باید دلایل حضور گسترده مردم در انتخابات را برای مردم تبیین کنند، این حضور بزرگ‌ترین سیلی به صورت استکبار جهانی و استعمارگران است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: مقام معظم رهبری در اولین سخنرانی خود پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در اظهارنظیری کم‌ نظیر و بلکه بی نظیر فرمودند در برابر این شهید، تعظیم می کنند. وقتی نگاه ولی فقیه چنین است، ملت ولایی نیز در برابر چنین شهید والامقامی تعظیم می کند.

درحالی که دقیقا سه هفته از شهادت سردار دل ها می گذرد، در همه روضه ها نام حاج قاسم طنین انداز است. بیشتر مداحان نیز به شباهت شهادت سردار سلیمانی به نحوه شهادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) اشاره می کنند.

مسجد جامع امام رضا (ع) (واقع در تهران، خیابان خاوران، خیابان نفیس) نیز پنجشنبه شب (3 بهمن ماه) میزبان آحاد مردم به ویژه ائمه جماعات و بسیجیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در گرامیداشت شهید سردار سلیمانی، جان باختگان در مراسم تشییع این سردار جریان مقاومت در کرمان و شهدای حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی بود.

سردار «حسن حسن زاده» در این مراسم با بیان اینکه تمام دلباختگان جریان مقاومت و ملت ایران با قوت راه شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه می دهند، اظهار کرد: نابودی اسرائیل، بزرگ ترین انتقام از آمریکا است که ان شاء الله هرچه زودتر محقق می شود.

 مشارکت وسیع مردم در انتخابات، سیلی بزرگ به دهان استکبار است/زنده نگاه داشتن نام سردار سلیمانی، مصداق انتقام سخت

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) تهران در ادامه به نقش مساجد در تحقق اهداف مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مسجدی ها باید دلایل حضور گسترده مردم در انتخابات را برای مردم تبیین کنند که این حضور بزرگ ترین سیلی به صورت استکبار جهانی و استعمارگران است.

در ادامه «حسن اسلامیان»، استاد دانشگاه و فعال فرهنگی و اجتماعی و از مروجان طرح «هر مسجد، یک حقوقدان» در مساجد کشور با بیان اینکه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نمونه یک فرمانده ولایت مدار و جان برکف بود که پس از دفاع مقدس نیز خواب را برای صهیونیست ها حرام کرده بود، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: راه حاج قاسم سلیمانی با قدرت بیشتر از گذشته ادامه خواهد یافت.

 مشارکت وسیع مردم در انتخابات، سیلی بزرگ به دهان استکبار است/زنده نگاه داشتن نام سردار سلیمانی، مصداق انتقام سخت

این فعال فرهنگی و اجتماعی افزود: درسی که ما باید از سردار سلیمانی بگیریم، دقت این شهید در رعایت حقوق الله و حق الناس است. رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، شهید سلیمانی، در همه احوالات، مراقب رعایت احکام شرعی بودند.

این استاد دانشگاه در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم باید افراد اصلح را انتخاب کنند و در این زمینه، به شاخص هایی که مقام معظم رهبری اشاره کردند، توجه داشته باشند.

اسلامیان اضافه کرد: تداوم مسیر سردار سلیمانی، مصداقی از انتقام سخت است. دشمن بداند ملت بزرگ و ولایت مدار ما، با مشارکت وسیع در انتخابات پیش رو، جواب جسارت آنان در حوادث آبان ماه امسال و به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی را خواهند داد.

وی گفت: ما مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت و تمام جانبازان و ایثارگران، و خانواده های صبور و مقاوم آنان هستیم بنابراین با تبعیت از ولی فقیه و حفظ وحدت، راه امام خمینی (ره) و شهدا را ادامه خواهیم داد.

بنابر این گزارش، گروه سرود «یاوران ولایت» که از میان بچه های مسجدی تشکیل شده است، در ادامه این مراسم، قطعاتی را در وصف سردار حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند.

تقدیر از خانواده معظم شهدا و جانبازان و فعالان مسجدی، بسیجی و فرهنگی، بخش پایانی مراسم بزرگداشت شهدای حوادث اخیر بود‌.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است