مرثیه‌خوانی نریمانی در شام غریبان سردار دل‌ها/ تدارک مسجد مقدس جمکران برای فاطمیه اول


مرثیه‌خوانی نریمانی در شام غریبان سردار دل‌ها/ تدارک مسجد مقدس جمکران برای فاطمیه اول

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی با اعلام برنامه‌های مسجد مقدس جمکران ویژه فاطمیه اول و ایام شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: شام غریبان سردار دل‌ها با سخنرانی «سیدهاشم الحیدری» و مرثیه‌خوانی «سیدرضا نریمانی»، ذاکر اهل بیت(ع) در میعادگاه منتظران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران ویژه گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی»، اظهار کرد: هر روز بعد از نماز ظهر و عصر جلسه قرائت قرآن ویژه شهدای حمله تروریستی آمریکا در عراق در مسجد امام علی(ع) ویژه برادران و در مسجد حضرت زهرا(س) ویژه خواهران برگزار می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برافراشته شدن پرچم سرخ مزین به شعار «یالثارات الحسین(ع)» بر فراز گنبد فیروزه ای این مسجد، تصریح کرد: این پرچم و شعار آن نشانه خونخواهی و گرفتن انتقام سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفای ایشان است. انتقام این خون های به ناحق ریخته شده مطالبه امت حزب الله است.

وی درباره برنامه های این هفته مسجد مقدس جمکران در روزهای منتهی به جمعه، بیان کرد: امشب (سه شنبه، 16 دی ماه) مراسم «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی «سید هاشم الحیدری» و مرثیه خوانی «سیدرضا نریمانی»، ذاکر اهل بیت(ع) از ساعت 20 و 15 دقیقه در شام غریبان سردار دل ها برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران برای فاطمیه اول سه شب ویژه برنامه تدارک دیده است، گفت: این برنامه ها از امشب (سه شنبه، 17 دی ماه) با برنامه مذکور آغاز می شود، فردا (چهارشنبه، 18 دی ماه) و در شب شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها نیز مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام بنیادی و روضه خوانی حاج علی حبیب زاده از ساعت 19 در میعادگاه منتظران برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین آبادی اضافه کرد: پنجشنبه، 19 دی ماه همزمان با سومین روز از به خاکسپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم «کمیل عارفانه» با سخنرانی و قرائت دعای پرفیض کمیل توسط حجت الاسلام محمدپور و نیز مراسم ترحیم سردار دل ها برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های روز جمعه، 20 دی ماه میعادگاه منتظران ابراز کرد: آئین «ندبه انتظار» با محور «انتقام سخت» و «راه قدس از کربلا می گذرد» صبح جمعه، 20 دی ماه با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان و ندبه خوانی محمدجواد احمدی، برگزار می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپبهد حاج قاسم سلیمانی در میعادگاه منتظران خبر داد و گفت: این آئین سه شنبه هفته آتی، 24 دی ماه با سخنرانی حجت الاسلام تراشیون با موضوع «شهید بودن، شرط شهید شدن است» برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حاشیه این برنامه ها در ساختمان اویس مسجد مقدس جمکران کلیپ و سخنرانی های کوتاه پخش و کارگاه های آموزشی و بصیرتی برگزار می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی