33 هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد هستند


33 هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد هستند

مرادی با اشاره به اینکه این نهاد بیش از 170 نوع خدمت به جامعه هدف خود ارائه می دهد، گفت: 33 هزار مددجو با جمعیتی بالغ بر 18 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی این استان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محسن مرادی» صبح امروز (5 بهمن) به همراه معاونین اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با امام جمعه یاسوج، اظهار داشت: سازمان بهزیستی نهادی است که با افراد و اقشار آسیب پذیر، معلولان جسمی، ذهنی و حرکتی، بیماران مزمن، کودکان بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و مسائلی که باعث آسیب در جامعه می شود، سروکار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این نهاد بیش از 170 نوع خدمت به جامعه هدف خود ارائه می دهد، گفت: 33 هزار مددجو با جمعیتی بالغ بر 18 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی این استان هستند.

وی ضمن اظهار تاسف از اینکه در سال های اخیر جمعیت تحت پوشش بهزیستی این استان روبه افزایش است و دلایل متعددی دارد، اضافه کرد: ما به قشر شریفی خدمت می کنیم که علاوه بر رسالت سازمانی، برکات اخروی نیز در بر خواهد داشت.

مرادی با بیان اینکه به لحاظ شرایط و محرومیت رسالت بهزیستی در استان کهگیلویه و بویراحمد سنگین است، گفت: با مشورت همکاران، رایزنی ها در استان و کشور پیگیر دریافت منابع فیزیکی و انسانی هستیم تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به جامعه هدف ارائه دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک انتصاب امام جمعه جدید یاسوج از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواستار حمایت نماینده ولی فقیه از بهزیستی استان شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟