سیاست جامعه المصطفی وحدت آفرینی است


سیاست جامعه المصطفی وحدت آفرینی است

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن عباسی روز شنبه در دیدار سفیر جدید ایران در موریتانی، تصریح کرد: تنوع ملیتی دانش‌پژوهان جامعةالمصطفی در سراسر عالم کم‌نظیر است. وی، با اشاره به گستره آموزش زبان فارسی در جامعةالمصطفی، گفت: تاکنون، به همت جامعةالمصطفی صدهاهزار نفر زبان فارسی را فراگرفته‌اند که عملکرد بی‌بدیلی در این...

سیاست جامعه المصطفی وحدت آفرینی است
به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن عباسی روز شنبه در دیدار سفیر جدید ایران در موریتانی، تصریح کرد: تنوع ملیتی دانش‌پژوهان جامعةالمصطفی در سراسر عالم کم‌نظیر است.

وی، با اشاره به گستره آموزش زبان فارسی در جامعةالمصطفی، گفت: تاکنون، به همت جامعةالمصطفی صدهاهزار نفر زبان فارسی را فراگرفته‌اند که عملکرد بی‌بدیلی در این عرصه به شمار می‌رود.

عباسی با تاکید بر اینکه سیاست جامعةالمصطفی شفافیت و رسمیت در فعالیت‌هاست، افزود: هیچ یک از مؤسسه ها و مراکز وابسته به المصطفی در داخل و خارج کشور، فعالیت غیررسمی ندارند ضمن اینکه جامعةالمصطفی از نگاه محدود مذهبی، ملیتی و قومیتی به دور بوده و فارغ از این مسائل، به مصالح امت اسلامی می‌اندیشد.

وی ضمن تأکید بر رسمیت فعالیت‌های این نهاد علمی، ابراز کرد: مدارک و رشته‌های جامعةالمصطفی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

جامعه المصطفی العالمیه نهادی حوزوی و بزرگ‌ترین مرکز آموزش بین‌المللی است که در بیش از ۶۰ کشور جهان نمایندگی مستقل دارد؛ این نهاد حوزوی، آموزش‌های خود را در ۱۲۹ رشته آموزشی و ۶ حوزه دانشی فقه و اصول، قرآن و حدیث، حکمت و مطالعات ادیان، تاریخ و سیره، علوم انسانی اسلامی و ادبیات زبان‌ها و فرهنگ‌شناسی ارائه می‌دهد؛ دوره‌های اصلی جامعه المصطفی به هفت زبان دنیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی