عکس ؛ روزهای جهنمی مورینیو و تاتنهام ادامه دارد !


عکس ؛ روزهای جهنمی مورینیو و تاتنهام ادامه دارد !

تاتنهام در جام حذفی مقابل ساوتهمپتون 1-1 متوقف شده و کار به بازی تکراری کشید. نوشته عکس ؛ روزهای جهنمی مورینیو و تاتنهام ادامه دارد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ روزهای جهنمی مورینیو و تاتنهام ادامه دارد !

تاتنهام مقابل ساوتهمپتون به تساوی رسید
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۰:۲۹
عکس ؛ روزهای جهنمی مورینیو و تاتنهام ادامه دارد !

تاتنهام در جام حذفی مقابل ساوتهمپتون ۱-۱ متوقف شده و کار به بازی تکراری کشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاتنهام در ادامه نتایج پرفراز و نشیب هفته های اخیر، امروز هم با دریافت گل در دقایق پایانی ۱-۱ مقابل ساوتهمپتون متوقف شد و کار به بازی تکراری کشید. تاتنهام بعد از خلق یکی دو موقعیت در نیمه اول و در موقعیتی تک به تک می توانست توسط لوکاس مورا به گل برسد، اما گان با عکس العملی درخشان دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه ۳۷ اینگس تا آستانه باز کردن دروازه تاتنهام پیش رفت، اما ضربه سر او از روی خط دروازه بازگردانده شد. در دقیقه ۴۵ ضربه ایستگاهی وارد پراوس با مهار تماشایی هوگو لوریس همراه شد تا در نهایت نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان برسد.

تاتنهام نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و بالاخره در دقیقه ۵۷ به گل رسید. روی پاس عرضی اریک لاملا، سون هیونگ مین از سمت چپ صاحب فرصت شده و با یک ضربه زمینی و دقیق موفق به گلزنی شد.

دقایقی بعد باز هم ستاره ای کره ای می توانست دروازه ساوتهمپتون را باز کند، اما ضربه والی و دیدنی او با اختلاف کمی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. اما در دقیقه ۸۸ ساوتهمپتون به گل رسید. روی پاس عرضی دنی اینگس، بوفال با یک ضربه فوق العاده به گوشه دروازه موفق شد دروازه تاتنهام را باز کند و در نهایت بازی با همین نتیجه به اتمام رسید.

عکس ؛ روزهای جهنمی مورینیو و تاتنهام ادامه دارد !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا