طرح ارتباط با صنعت دانشگاه جندی شاپور دزفول برگزیده کشوری شد


طرح ارتباط با صنعت دانشگاه جندی شاپور دزفول برگزیده کشوری شد

دزفول- ایرنا- طرح بررسی و تحلیل اثرات هارمونیک جریان بر دقت لوازم اندازه‌گیری از طرح‌های ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول برگزیده کشوری شد.

محمد ذاکرمشفق مدیر امور فناوری، تجاری‌سازی، ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح به بررسی و تحلیل اثرات، هارمونیک جریان بر دقت لوازم اندازه‌گیری می‌پردازد.
مجری این طرح نیز گفت: رشد استفاده از ادوات الکترونیک قدرت در مصرف کننده‌های مختلف انرژی الکتریکی باعث افزایش جریان‌های هارمونیک در شبکه توزیع شده است.
مهدی سرادارزاده افزود: در این پژوهش با بررسی دقیق منابع هارمونیکی و استانداردهای مختلف در این زمینه و همچنین آزمایش‌های میدانی منابع هارمونیکی و مشترکان مختلف در شبکه، شناسایی کاملی از نوع هارمونیکی جریان ایجاد شده به دست آمده است.
وی اظهار داشت: نتایج این تحقیق می‌تواند در بهبود ساختار کشورهای موجود در شبکه استفاده شود و معضلات جاری آنها را بهبود بخشد.
وی افزود: طرح حدود ۵۰ دانشگاه و پژوهشگاه از بین حدود ۱۶۰ دانشگاه و مراکز آموزش عالی و پژوهشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۸ موفق به کسب عنوان طرح صنعتی برگزیده اعلام شده است.
دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول هم اکنون دارای ۱۶ گرایش فنی و بیش از سه هزار دانشجو است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق