برترین بازی های موبایل رایگان در دی ماه 1398


برترین بازی های موبایل رایگان در دی ماه 1398

در دی ماه 1398 شاهد عرضه بازی‌هایی مانند Forgotton Anne‏ در سبک ماجراجویی و Auto Chess for Heroes Infinity‏ در سبک استراتژی بودیم.

زومجی در ابتدای هر ماه شمسی فهرستی از جدیدترین و بهترین بازی‌های اندروید را برای دانلود گردآوری می‌کند. دی ماه امسال بازی‌های اندروید و iOS مختلفی منتشر شد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توانیم به بازی Auto Chess for Heroes Infinity اشاره کنیم که در سبک استراتژی تجربه‌ای متفاوت را رقم می‌زند. در ماه گذشته همچنین شاهد انتشار بازی ماجراجویی Destiny of Khando با المان‌های پلتفرمر بودیم که داستان به خطر افتادن بشریت را روایت می‌کند. اگر به‌دنبال یک بازی اندروید ورزشی می‌گردید، Hoop League Tactics‏ اثری مینیمال در سبک بسکتبال است که تجربه‌ی آن را پیشنهاد می‌دهیم.

برترین بازی های موبایل رایگان در دی ماه 1398

Auto Chess for Heroes Infinity‏

سبک: استراتژیاستودیو سازنده: DIVMOB

اولین بازی رایگان این ماه Auto Chess for Heroes Infinity‏ نام دارد که بازی اکشنی از استودیو DIVMOB است که در آن ماجراجویی‌های قهرمانان در جهانی مملو از شیاطین را روایت می‌کند. در این بازی شما وارد دنیای Heroes Infinity می‌شوید و سفر رویایی خود را از میان سرزمین‌ها و شهرهای مختلف آغاز می‌کنید. نبردهای بازی به‌صورت هم‌زمان و استراتژیک هستند و از جلوه‌های دینامیک و انیمیشن‌های مختلفی بهره می‌برند. در این بازی می‌توانید با کسب امتیاز قهرمان‌های مختلف را آزاد کنید و آن‌ها را با یکدیگر ادغام کرده تا یک تیم قدرتمند بسازید. بازی در مجموع ۶ حالت مختلف دارد که هرکدام تجربه‌ی متنوعی را دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. برای مثال در حالت ماجراجویی (Adventure) بازی شما می‌توانید تجربه کسب کنید و با شکست دادن دشمنان‌، سطح قهرمان‌های خود را ارتقا دهید. در حالت Skyscraper با پشت سر گذاشتن مراحل در سطوح سختی مختلف، تیم افسانه‌ای خود را به‌چالش بکشید و در حالت Star Gates قطعات جداگانه قهرمانان را جمع‌آوری کنید تا بتوانید قهرمانان اسرارآمیز را فراخوانی کنید. مبارزات بازی در محیطی همانند شطرنج و به‌صورت پنج‌درمقابل‌پنج صورت می‌پذیرد و بازیکنان با شکست حریفان خود می‌توانند رتبه‌شان را در لیدربرد جهانی بهبود بخشند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های استراتژی هستید، Auto Chess for Heroes Infinity را از دست ندهید.

دانلود بازی Auto Chess for Heroes Infinity‏
.btncamp.btncamp:hover.btncamp a

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس