استکبار به دنبال زیرسوال بردن کارآمدی نظام است


استکبار به دنبال زیرسوال بردن کارآمدی نظام است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: استکبار جهانی به دنبال زیرسوال بردن کارآمدی نظام در بخش‌های مختلف است تا ملت ایران را ناامید کند.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور امروز پنجم بهمن در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای فراوان مادی و معنوی دارد و شایسته است ما قدر این نهضت عظیم را که امانت خون شهدا و مجاهدت امام است، بدانیم.
وی وظیفه همگان را در حفظ دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب سنگین خواند و خاطرنشان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی تولید علم و ارتقای جایگاه ایران در این حوزه است که دشمنان را در رسیدن به سلطه‌طلبی جدید ناامید کرده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: از برکات دیگر انقلاب اسلامی تاکید بر هویت اسلام ناب در برابر اسلام آمریکائی است که بر همین مبنا جمهوری اسلامی ایران استقلال، اقتدار و عظمت خود را حفظ کرده و هیچ وقت دوست ندارد زیر بار ظلم و ستم برود.
نظرپور گفت: تمام فشار و هجمه‌ها علیه انقلاب اسلامی به خاطر ایستادگی ملت ایران در برابر نظام ظلم و تعدی است و در نقطه مقابل جمهوری اسلامی ایران عزتمند کشورهای منطقه به نوکر بی‌جیره و مواجب آمریکا تبدیل شده‌اند.
وی بیان کرد: ما باید قدر خون‌های پاک شهدا را بدانیم که در سایه همین عزت و شوکت است که آمریکا در منطقه زمینگیر شده و به زودی شاهد برچیده شدن بساط آمریکای جنایتکار در منطقه خواهیم بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: در ایام دهه فجر همه باید تلاش کنیم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی به گوش همه برسد و به جای تاکید بر مشکلات و تنگناها به بیان نعمت‌ها و دستاوردهای انقلاب و شکرگزاری در برابر این موهبت الهی اقدام کنیم تا خداوند نیز بر این نعمت‌ها بیفزاید.
نظرپور حضور عاشقانه امت اسلامی را در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی به عنوان نهایت عشق و علاقه به اسلام و حقانیت آن یادآور شد و اظهار کرد: نیمی از جوانان و حتی میانسال ما دوران مبارزات انقلاب اسلامی را به یاد ندارند و شایسته است افراد باتجربه گوشه‌هایی از نهضت ملت ایران را در سال 57 تبیین کنند تا نسل امروز و آینده قدر این سرمایه‌ها را دستاوردها را بدانند.
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط حساس که به وحدت و همگرایی نیاز داریم باید به دور از اختلاف سلیقه و نگرش با وحدت و انسجام کارها را به پیش ببریم و اجازه ندهیم دشمن کارآمدی نظام را زیر سوال ببرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان به دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی و تکریم از این نعمت‌ها اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود هم در 12 بهمن روز ورود امام به میهن اسلامی و هم 22 بهمن در راهپیمائی باشکوه جشن انقلاب همه به صحنه آمده و بار دیگر توطئه‌های یک ساله ایادی کفر را خنثی کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی