جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A51


جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A51

گلکسی A51 با بهبود‌های گسترده‌ای همراه شده است تا موفقیت‌های نسل پیشین خود را ادامه دهد.

سامسونگ با عرضه‌ی نسل جدید سری A در سال گذشته، قدم بزرگی در کسب سهم بیشتری از بازار محصولات میان‌رده برداشت. گلکسی A30، A50 و A70 به لطف طراحی جذاب، قابلیت‌های متنوع و برچسب قیمتی مناسب، در بسیاری از مناطق جهان به‌خصوص بازار کشورمان طرفداران زیادی یافتند.

حال سامسونگ به‌تازگی نسل جدید میان‌رده‌های خود را با نام گلکسی A51 و گلکسی A71 به بازار عرضه کرده است. گلکسی A51 از تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱، حداکثر ۶ گیگابایت رم، رابط کاربری One UI 2.0 برپایه‌ی اندروید ۱۰ و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. پردازنده‌ی به‌کاررفته در این گوشی شباهت زیادی با نسل پیشین خود دارد و بهبود اندکی دراین‌زمینه مشاهده می‌شود. اما نکته‌ی جذاب گلکسی A51، تجهیز آن به صفحه‌نمایشی ۶/۵ اینچی Infinity-O از نوع Super AMOLED با رزولوشن FullHD+ و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ است که در کنار استفاده از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، این گوشی را در ظاهر مشابه پرچم‌داران سامسونگ معرفی می‌کند.

مجموعه دوربین چهارگانه‌ی گلکسی A51 بزرگ‌ترین تغییر آن در قیاس با A50 است. این ماژول چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی (۱۲۳ درجه FOV)، حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی هستند. گلکسی A51 از باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک زومیت از گلکسی A51 دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا