اجرای طرح حریم کوثر در 67 دبیرستان دخترانه دزفول


اجرای طرح حریم کوثر در 67 دبیرستان دخترانه دزفول

گروه اجتماعی ـ مسئول کانون فرهنگی و تربیتی ایثار دزفول از اجرای طرح حریم کوثر در مدارس دخترانه دزفول خبر داد.

اجرای طرح حریم کوثر در 67 دبیرستان دخترانه دزفول

حمید پرتویی‌پور، مسئول کانون فرهنگی و تربیتی ایثار دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از اجرایی شدن طرح حریم کوثر در مدارس این شهرستان خبر داد و افزود: طرح «حریم کوثر» با موضوع حجاب و عفاف برای هفتمین سال در دبیرستان‌های دخترانه دزفول اجرا می‌شود.

وی گفت: این کانون فرهنگی با طراحی 60 پوستر در مضامین حجاب و عفاف، آسیب‌های اجتماعی، جنگ نرم و دیگر مسائل روز تلاش کرده است آگاهی دانش‌آموزان را در این زمینه افزایش دهد.

پرتوی‎‌پور در توضیح نحوه اجرای این طرح گفت: امسال این پوسترها در اختیار 67 دبیرستان دخترانه قرار داده شد. مدارس به صورت هفتگی محتوای این پوسترها را که در قالب داستان، حدیث و یا نوشته‌های کوتاه است در مراسم صبحگاهی به دانش‌آموزان ارائه می‌کنند. در پایان سال تحصیلی نیز نمایشگاهی از پوسترها در هر یک از مدارس بر پا می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی و تربیتی ایثار دزفول همچنین درباره استقبال دانش‌آموزان از این طرح گفت: به منظور دریافت نظر دانش آموزان یک سامانه پیامکی فراهم شده است که دانش‌آموزان از آن طریق نظرات خود را برای ما ارسال می‌کنند. در روز برگزاری نمایشگاه به بهترین پیامک‌ها هدایایی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان