کارگاه تولید قطعات تقلبی خودرو در کرج پلمب شد


کارگاه تولید قطعات تقلبی خودرو در کرج پلمب شد

کرج - ایرنا - ماموران سازمان بسیج اصناف استان البرز موفق به شناسایی و پلمب کارگاه تولید قطعات تقلبی جلوبندی خودرو در کرج شدند.

رییس بسیج اصناف استان البرز روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه توسط نیروهای سازمان بسیج اصناف استان در محله محمودآباد کرج شناسایی و پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد که در این کارگاه قطعات جلوبندی کارکرده و اسقاطی خودرو با شگردهای مختلف بازسازی شده و در بسته بندی شرکت های معتبر به عنوان قطعه نو و اصلی پخش می کردند.

سرهنگ پاسدار علی محمودی افزود: در این کارگاه یک زن و یک مرد مشغول فعالیت بودند که قطعات اسقاطی را پس از رنگ کردن و بازسازی و برچسب زدن به نمایندگی های ایران خودرو و تعمیرگاه های مجاز به فروش می رساندند.

وی اظهار داشت: از این کارگاه ۲ هزار قطعه کشف، ضبط و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.

رییس بسیج اصناف استان البرز گفت: این کارگاه با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان و بازرسین اتاق اصناف البرز و با حکم مراجع قضایی پلمب و برای گذراندن مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

پلمب مرکز فروش روغن موتور تقلبی در کرج

محمودی همچنین به شناسایی و پلمب یک کارگاه دیگر در کرج اشاره کرد و افزود: این کارگاه که چند روز پیش شناسایی شد، اقدام به بسته بندی روغن های بشکه ای به عنوان روغن خارجی و مرغوب کرده و آن ها را در مراکز تعویض روغن به فروش می رساندند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...