چین وضعیت اضطراری در این کشور اعلام کرد


چین وضعیت اضطراری در این کشور اعلام کرد

خانم «کری لم» مدیر اجرایی منطقه اداری ویژه هنگ کنگ چین روز شنبه به دلیل شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف چین و چند کشور دیگر، در این منطقه وضعیت فوق العاده اعلام کرده است. بر اساس گزارش ها اعلام وضعیت اضطراری در این کشور در شرایطی صورت گرفته است که شمار مبتلایان به این ویروس به بیش از یک هزار و 390 نفر رسیده است و کوچک ترین فرد مبتلا یک...

چین وضعیت اضطراری در این کشور اعلام کرد

خانم «کری لم» مدیر اجرایی منطقه اداری ویژه هنگ کنگ چین روز شنبه به دلیل شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف چین و چند کشور دیگر، در این منطقه وضعیت فوق العاده اعلام کرده است.

بر اساس گزارش ها اعلام وضعیت اضطراری در این کشور در شرایطی صورت گرفته است که شمار مبتلایان به این ویروس به بیش از یک هزار و ۳۹۰ نفر رسیده است و کوچک ترین فرد مبتلا یک دختر دو ساله از اهالی ولایت گوانگ شی در جنوب غرب چین است.

هنگ کنگ پیشتر از این نیز تدابیر لازم را برای مقابله با شیوع گسترده این ویروس اتخاذ کرده بود اما حالا با این اعلام بالاترین سطح هشدار و وضعیت اضطراری در این منطقه در نظر گرفته شده است.

گزارش ها می رساند که تمامی مکاتب، کودکستان ها و مراکز آموزشی در منطقه هنگ کنگ دستکم تا روز ۱۷ فبروری بسته خواهد بود.

قرار است بزودی نشستی با حضور رییس این منطقه و تمام مسئولان بلندپایه برای اتخاذ تدابیر و تصمیمات راهبردی برای مقابله گسترده با شیوع بیماری و جلوگیری از سرایت ویروس به نقاط مختلف هنگ کنگ برگزار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟