کشف 90 کیلوگرم تریاک در همدان


کشف 90 کیلوگرم تریاک در همدان

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 90 کیلوگرم موادمخدر تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در ورودی این شهر خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی تلاش های اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان بر روی یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر تریاک که اقدام به انتقال مواد مخدر از تهران به همدان می کردند دستگیری اعضای این باند در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: روز گذشته با توجه به اشراف کامل ماموران بر روی شیوه و شگرد اعضای باند، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در یک عملیات هوشمندانه با به کارگیری اصل غافلگیری خودرو آنها در ورودی شهر همدان شناسائی و توقیف شد.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: در بازرسی از خودرو ماموران توانستند مقدار ۹۰ کیلوگرم تریاک را با لفافه کشف و یک نفر قاچاقچی را دستگیر و یک ستگاه خودرو سواری را توقیف کنند.کشف 90 کیلوگرم تریاک در همدان

کشف حدود پنج کیلوگرم موادمخدر شیشه در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در راستای شناسائی و دستگیری عوامل توزیع کننده موادمخدر صنعتی به صورت باندی ، با انجام یک هفته کار اطلاعاتی دقیق و شبانه روزی ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از ورود یک محموله مواد مخدر صنعتی شیشه به شهرستان ملایر مطلع می شوند.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: یکی از اعضای باند یاد شده در یک خودروی عبوری شناسائی که بلافاصله این خودرو توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر متوقف و فرد حامل مواد مخدر نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو یک ساک که حاوی پنج بسته موادمخدر از نوع شیشه به وزن چهارکیلو و ۹۸۰ گرم کشف شد که در ادامه ماموریت با هوشیاری و اقدام به موقع مامورین ، قاچاقچی دوم و عضو این باند که قرار بود محموله را در شهر ملایر تحویل بگیرد در مخفیگاهش شناسائی و دستگیر شد

توقیف کامیون حامل آرد قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی کبودراهنگ گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده اصلی کبودراهنگ به یک دستگاه کامیون که از استان های غربی به سمت مرکز کشور در حال تردد بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ مجید گلی افزود: ماموران در بررسی مدارک و بازرسی از خودرو توانستند ۴۲۴ کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد بدون مجوز به ارزش ۵۰ میلیون تومان را کشف و ضبط کنند.

وی بیان کرد در این رابطه یک نفر دستگیر و یک دستگاه کامیون توقیف و متهم نیز پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد .

کشف 90 کیلوگرم تریاک در همدان

کشف ۷۵ عددکپسول گازمایع قاچاق درتویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شیدشهاب در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا به یک دستگاه کامیون که درحال تردد در محور های شهرستان تویسرکان بود ،در سه راهی خیرآباد مشکوک شدند که بلافاصله آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد معصومی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون توانستند ۷۵ عدد کپسول گازمایع ۳۳ کیلویی به ارزش تقریبی ۱۵ میلیون تومان را کشف کنند.

وی گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر که پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات محترم قضایی شد.

کشف محموله چوب قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر با کنترل مسیرهای ارتباطی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضائی آن را متوقف کردند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: ماموران در بررسی مدارک راننده کامیون و نوع محموله دریافتند که این محموله قاچاق و بدون هرگونه مجوز قانونی است.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون ۱۰ تن چوب جنگلی بدون مجوز به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون تومان کشف و متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند