مشخصات اصلی سامسونگ گلکسی M21 در بنچمارک گیک بنچ رویت شد


مشخصات اصلی سامسونگ گلکسی M21 در بنچمارک گیک بنچ رویت شد

به‌تازگی برخی مشخصات گلکسی M21 در بنچمارک گیک‌بنچ فهرست شده است و استفاده از تراشه‌ی اگزینوس ٩6١١ و حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی برای این گوشی میان‌رده را تائید می‌کند.

ماه گذشته اخباری راجع به سامسونگ و گلکسی ام 21 منتشر شده بود. پس از آن گزارش، دستگاه مذکور با شماره مدل SM-M215F در پایگاه داده‌ی گیک‌بنچ مشاهده شد.

به‌نظر می‌رسد که گلکسی ام ۲۱ از تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱١ بهره می‌برد؛ این همان تراشه‌‌ای است که در گلکسی A51 به کار رفته است. استفاده از این تراشه باتوجه به فاصله‌ی قیمتی فاحش بین دو دستگاه، چشمگیر به‌نظر می‌رسد.

اطلاعات منتشر شده در بنچمارک نشان می‌دهد که گلکسی ام ۲۱ با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود و تراشه‌ی اگزینوس ٩۶١١ آن از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. گلکسی ام ۲۰ اصلی از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم به‌عنوان گزینه‌ی دوم استفاده می‌کرد؛ گمان می‌رود که گلکسی ام ۲۱ برای مدل پایه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم ارائه دهد و احتمالاً مدل‌های دارای حافظه‌ی بالاتر از ۴ گیگابایت به‌عنوان گزینه‌های اختیاری در نظر گرفته شوند. منابع SamMobile گفتند که گلکسی ام ۲۱ در سه رنگ مشکی، آبی و بنفش عرضه خواهد شد. علاوه بر این دو مدل حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگ در زمان‌ عرضه در دسترس خواهد بود.

مشخصات اصلی سامسونگ گلکسی M21 در بنچمارک گیک بنچ رویت شد

در مورد زمان عرضه هنوز چیزی گفته نشده؛ اما به‌نظر می‌رسد که مهلت زیادی باقی نمانده باشد. اگر فرض کنیم که سامسونگ برنامه‌ی معرفی سالانه‌ی خود را دنبال می‌کند، می‌توان متصور شد که تاریخ معرفی گلکسی ام ٢١ با زمان معرفی نسخه‌ی پیشین یعنی گلکسی ام ٢٠ که ژانویه ٢٠١٩ (دی ١٣٩٧) بود، هم‌زمان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید