15 سال زندان برای خائن شدن المیرا / اعدام علیرضا در قتل سریال ستایش+ فیلم گفتگو


15 سال زندان برای خائن شدن المیرا  / اعدام علیرضا در قتل سریال ستایش+ فیلم گفتگو

حوادث رکنا: المیرا که با همدستی علیرضا همسرش را در اتوبان آزادگان به قتل رسانده بود به 15 سال حبس و همدستش نیز به قصاص نفس محکوم شد.

به گزارش رکنا، معلم هنر که با همدستی دختر مورد علاقه دوران مجردی‌اش شوهر او را با سلاح شکاری از پای در آورده بود، با رای دادگاه به قصاص محکوم شد. قضات دادگاه زن جوان را هم به تحمل ۱۵ سال حبس محکوم کردند.

قصاص فرجام جنایت به سبک سریال ستایش، ۲۸ بهمن ۹۵، با اعلام گزارش شاهد عینی ماجرا، رسیدگی به پرونده قتل مردی جوان که در اتوبان آزادگان با سلاح شکاری به قتل رسیده بود، آغاز شد.

در جریان تحقیقات، ماموران به همسر مقتول که المیرا نام دارد مظنون شدند. او که به بهانه پنچر شدن ماشینش همسرش را به اتوبان کشانده بود پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت و گفت: چند وقت قبل صفحه اینستاگرام مرد مورد علاقه دوران مجردی ام را دیدم و دوباره با او ارتباط برقرار کردم. او که با یک خانم دکتر ازدواج کرده، می‌گفت همسرم فرهاد را می‌شناسد و از او بدگویی می‌کرد و می‌گفت فرهاد هرزه است. حرف‌های او من را نسبت به همسرم بدبین کرد و تصمیم گرفتم با کمک علیرضا ، فرهاد را به قتل برسانم.

بعد از اعترافات المیرا، علیرضا دستگیر شد و در اعتراف به قتل گفت: روز حادثه المیرا به بهانه پنچر شدن ماشینش، همسرش را به اتوبان کشاند و من به او شلیک کردم.

متهمان بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند. پدر و مادر فرهاد به عنوان اولیای دم تقاضای قصاص متهم را کردند. همچنین پدر فرهاد به عنوان، ولی قهری فرزند مقتول، از جانب او نیز تقاضای قصاص کرد.

علیرضا در دفاع از خود در دادگاه گفت: اتهامم را قبول ندارم. من فقط یک تیر به فرهاد شلیک کردم که آن هم در جریان کشمکش با او به طور ناخواسته اتفاق افتاد. المیرا که با اتهام معاونت در قتل رو‌به‌روست، در دفاع از خود گفت: اتهامم را قبول ندارم. من همسرم را دوست داشتم و نمی‌خواستم آسیبی به او برسد. حتی یک بار علیرضا یک پودر کشنده به من داد که به فرهاد بخورانم و او را بکشم، اما قبول نکردم.

قضات دادگاه بعد از مشورت، المیرا را به تحمل ۱۵ سال حبس و علیرضا را به قصاص نفس محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها