شورای سیاستگذاری مسئولیت اجتماعی در اتاق ایران راه‌اندازی می‌شود


شورای سیاستگذاری مسئولیت اجتماعی در اتاق ایران راه‌اندازی می‌شود

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق بازرگانی ایران از تشکیل شورای سیاستگذاری مسئولیت اجتماعی در اتاق بازرگانی ایران در راستای هدایت تمام فعالان بخش خصوصی در کشور و جلوگیری از پراکنده کاری خبر داد.

محمود اولیایی شنبه ۵ بهمن در همایش مسئولیت اجتماعی اثربخش و توسعه پایدار گفت: موضوع مسئولیت اجتماعی ابعاد مختلفی دارد و در زمان‌های مختلف ناظر به شرایط فعلی ما و ایندگان خواهد بود.

او گفت: امید است با افزایش مسئولیت اجتماعی، پتانسیل حوزه‌های مختلف را در مسیر برنامه‌های دارای اولویت امروز و اینده به هم گره بزنیم و برنامه‌های عملیاتی و مشخصی را دنبال کنیم.

اولیایی ادامه داد: توجه ویژه‌ای به سیاست گذاری کلان برای بحث مسئولیت اجتماعی در جامعه در اتاق بازرگانی ایران دنبال می‌شود و در این راستا مقرر شده که شورای سیاست گذاری مسئولیت اجتماعی با متخصصان صاحب نظر دانشگاه، فعالان اقتصادی، صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و ...تشکیل ‌شود.

او همچنین ابراز امیدواری کرد که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی شاهد تعامل و همگرایی فعالان اقتصادی باشیم.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: فارس سرزمینی است که دل همه ایرانی‌ها برایش می‌تپد چون مهد فرهنگ ایران زمین است و در سال‌های اخیر در حوزه اقتصاد هم نقش مهمی را ایفا کرده است.

سهیلا محبی، رئیس کمیسیون قضایی اتاق بازرگانی فارس نیز گفت: توسعه نیاز جامعه امروز است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست البته توسعه باید پایدار، متوازن و هم جانبه باشد.

او عنوان کرد: نیاز است دیدگاهها به سمت توسعه اقتصادی، فرهنگی، زیست محیطی هدایت شود تا آینده ایده آل برای همگان رقم زده شود و نهایتا شاهد هم‌پوشانی‌ها برای بهبود معیشت باشیم.

رئیس کمیسیون قضایی اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: اتاق فارس به منظور انسجام بیشتر فعالیت‌های اجتماعی پیشگام تشکیل حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی را راه‌اندازی کرد.

محبی ساختار مند شدن کلیدواژه‌های این کمیسیون را هدف تشکیل این کمیسیون عنوان کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر