تمدید و اجرای ویژه تا حضور بازیگران سینمایی در تئاتر


تمدید و اجرای ویژه تا حضور بازیگران سینمایی در تئاتر

تهران- ایرنا- تمدید اجرای «زخم مدینه»، اجرای ویژه «لانچر 5» و معرفی بازیگران سینمایی در تئاتر از اخبار کوتاه امروز هنرهای نمایشی است.

اجرای زخم مدینه تا روز شهادت حضرت زهرا (س) تمدید شد

اجرای نمایش زخم مدینه که از روز پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه در مجموعه فرهنگی ایوان شمس به صحنه رفت، تا روز چهارشنبه ۹ بهمن، مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تمدید شد.

این نمایش که به زندگی و شهادت حضرت زهرا (س) می پردازد، با نویسندگی مهدی متوسلی و کارگردانی عبدالرضا کیهانی از ۱۹ دی، ساعت ۱۹:۳۰ در مجموعه فرهنگی ایوان شمس اجرا می شود و تا ۶ بهمن بر صحنه باشد که به دلیل استقبال مخاطبان، تا روز چهارشنبه ۹ دی مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به اجرای خود ادامه می دهد.

در این اثر نمایشی جلیل فرجاد، مالک سراج، اسدالله بابایی، مهدی امینی با همراهی گروهی از بازیگران به ایفای نقش می پردازند و سعید ذهنی آهنگساز، علی وطن دوست طراح دکور و محمدنصرالهی سرپرست گروه همسرایانهستند.

زخم مدینه کاری از مؤسسه فرهنگی «فدک» است که به همت معاونت اجتماعی شهرداری تهران و برج میلاد تهران روی صحنه می رود.

لانچر ۵ به اجرای ویژه

نمایش لانچر ۵ در روز پنجشنبه ۱۰ بهمن‌ماه با استقبال ۶ هزار مخاطب در دو اجرا ساعت‌های ۱۳ و ۱۶ به صحنه می‌رود.

این نمایش به کارگردانی مسعود صرامی و پویا سعیدی در روز پنجشنبه ۱۰ بهمن‌ماه با دو اجرای ویژه در سالن استاد سمندریان ساعت ۱۳ و ۱۶ به صحنه می‌رود و در تماشاخانه ایرانشهر طی ۲۶ اجرا میزبان ۶ هزار مخاطب شده است.

با بازی سیما تیرانداز و فرزاد حسنی خداحافظ به صحنه می رود

خداحافظ به نویسندگی محمد یعقوبی وتهیه کنندگی و کارگردانی معصومه خزائی و همچنین بازی سیما تیرانداز و فرزاد حسنی ۲۶ بهمن‌ماه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می رود.

افشین غیاثی به عنوان صحنه خوان و افشین سیاه پوش نیز خواننده این اجراست.

نمایش خداحافظ شش اپیزود برگزیده از نمایشنامه رقص کاغذ پاره‌ها است که پیش از این توسط محمد یعقوبی کار شده است و علاقمندان برای تهیه بلیط های این نمایش می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

قهوه قجری با دو بازیگر سینما بر صحنه تئاتر

قهوه قجری نمایشی است که آتیلا پسیانی بیست سال پیش به صحنه برد و حال تصمیم دارد همین نمایش را با ترکیب بازیگران جدید، دوباره اجرا کند.

این نمایش این بار با بازی نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، اصغر پیران، روح‌الله حق‌گوی لسان و نوید جهان‌زاده اجرا خواهد شد و نویسندگی، طراحی و کارگردانی آن را آتیلا پسیانی برعهده دارد که بعد از برگزاری سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

قهوه قجری که متن آن با نگاهی به نمایشنامه هملت شکسپیر نوشته شده، نخستین بار سال ۱۳۷۸ در جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفت و سال ۷۹ اجرای عمومی خود را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر انجام داد و با استقبال تماشاگران رو به رو شد.

این نمایش که بیست سال پیش با بازی بهرام ابراهیمی، محمد پورحسن، فرهاد شریفی، رضا فیاضی و آتیلا پسیانی اجرا شد.

نشست رسانه ای همایش ملی تئاتر سردارآسمانی برگزار خواهد شد

این نشست رسانه ای دوشنبه هفته جاری ۷ بهمن ماه ساعت ۱۰:۳۰ با حضور امیرحسین شفیعی دبیر این همایش ملی و جمعی از اصحاب رسانه در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

همایش ملی سردار آسمانی با هدف ادای دین هنرمندان تئاتر کشور به ساحت مطهر سپهبد شهید سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت مرکز هنرهای نمایشی و مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد از ۱۰ تا ۲۳ بهمن ماه سال جاری در تهران و استان های کشور با حضور گروه های نمایشی برگزیده برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی