تجاوز بر یک دختر 15 ساله در بامیان


تجاوز بر یک دختر 15 ساله در بامیان

مقامات امنیتی روز شنبه در ولایت بامیان گفتند: گروهی از مردان ناشناس به یک دختر 15 ساله در این ولایت تجاوز جنسی کرده اند. آمر جنایی فرماندهی پولیس بامیان با تأیید این رویداد گفت: “عاطفه بنت احمد علی که 15 سال سن دارد، ادعا کرده که روز گذشته (جمعه، 4دلو) مورد تجاوز جنسی افراد ناشناس قرار گرفته است”. وی افزود، این دختر به گفته خودش زمانی...

تجاوز بر یک دختر 15 ساله در بامیان

مقامات امنیتی روز شنبه در ولایت بامیان گفتند: گروهی از مردان ناشناس به یک دختر ۱۵ ساله در این ولایت تجاوز جنسی کرده اند.

آمر جنایی فرماندهی پولیس بامیان با تأیید این رویداد گفت: “عاطفه بنت احمد علی که ۱۵ سال سن دارد، ادعا کرده که روز گذشته (جمعه، ۴دلو) مورد تجاوز جنسی افراد ناشناس قرار گرفته است”.

وی افزود، این دختر به گفته خودش زمانی در روستای دوست‌بیک فولادی در شهر بامیان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته که برای شستن لباس به چشمه رفته است.

این مقام پولیس بامیان افزود: “بررسی های ما در این زمینه جریان دارد و تاکنون کسی در پیوند به این رویداد بازداشت نشده است”.

خویشاوند این دختر نوجوان گفت: “مقتول در شفاخانه بستری است و اکنون در وضعیت پایداری قرار دارد، اما از دولت تقاضا دارند که عاملان این رویداد را به سزای اعمال شان برساند.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجاوز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر