اطلاعات جدیدی از آیفون 12؛ دوربین‌ نسخه‌های مختلف آیفون 12 چگونه خواهد بود؟


اطلاعات جدیدی از آیفون 12؛ دوربین‌ نسخه‌های مختلف آیفون 12 چگونه خواهد بود؟
به تازگی یکی از معتبرترین تحلیلگران دنیای فناوری اطلاعات جدیدی از آیفون ۱۲ منتشر کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکی از معتبرترین تحلیلگران اپل، گزارش گسترده ای را منتشر کرده است که مستقیم از زنجیره تأمین این شرکت به دست آمده است. این گزارش بعضی از خصوصیت های اصلی طراحی آیفون های آینده را بهمراه اندازه آنها در سال ۲۰۲۰ نشان می دهد. این گزارش ادعا می کند که تا یک سال دیگر، اپل همان زبان طراحی را حفظ خواهد کرد که این مسأله در تضاد کامل با تجزیه و تحلیل قبلی از مینگ چی کو است.

اطلاعات به دست آمده از آیفون جدید اپل

به هر حال، بر اساس گزارش امروز، آیفون ۱۲ ظاهری مشابه با آن چه که پیشتر از این شرکت دیده ایم را ارائه می دهد. مدل ۵.۴ اینچی درست بین گوشی آیفون SE و آیفون ۸ خواهد بود و این در حالیست که مدل ۶.۱ اینچی جایی در بین آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو مکس خواهد بود. انتظار می رود بزرگ ترین نسخه آن که دستگاهی ۶.۷ اینچی است حتی از ۱۱ Pro Max فعلی نیز بلندتر باشد.

اطلاعات جدیدی از آیفون 12؛ دوربین‌ نسخه‌های مختلف آیفون 12 چگونه خواهد بود؟

طبق گزارش ها ، احتمالا آیفون ۱۲ اپل در مقایسه با ۱۱ Pro Max از سنسور بزرگ تر برای دوربین اصلی در پشت این گوشی جدید استفاده خواهد کرد. اطلاعاتی نیز درباره ابعاد آن منتشر شده است. گفته می شود آیفون ۶.۷ اینچی ۷.۴ میلی متر ضخامت دارد که این کاهش چشمگیری از آیفون ۱۱ پرو ۸ مکس ۸.۱ میلی متری است.

درصورتی که طرح این دستگاه را فراموش کنیم، بقیه گزارشی که اخیرا منتشر شده با آنچه تاکنون از مینگ چی کو شنیده ایم یکسان است. تمام انواع آیفون دارای پنل OLED هستند، اما دوربین‌های گوناگون دارند. مدل ۵.۴ اینچی دارای یک دوربین دوتایی است، ۶.۱ اینچی در دو مدل وجود خواهد داشت( با دو و سه دوربین عقب) در حالیکه مدل ۶.۷ اینچی از تنظیمات دوربین سه گانه استفاده می کند. مدل های گران قیمت تر( ۶.۱ اینچی با سه دوربین و ۶.۷ اینچ) از سنسور های ۳D ToF نیز بهره می برند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی