بازگشت امید قایقرانی همدان برای کسب سهمیه المپیک


بازگشت امید قایقرانی همدان برای کسب سهمیه المپیک

همدان- ایرنا- آرزو حکیمی امید اصلی رشته قایقرانی همدان برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شد.

ورزش همدان تاکنون موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ نشده و اکنون امیدها معطوف به موفقیت آرزو حکیمی پرافتخارترین قایقران همدانی است.

حکیمی که تجربه حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن را دارد، در ماه های گذشته به دلیل مصدومیت ها نتوانست در سطح آمادگی مطلوب در میادین حضور یابد.

حتی شایعه های مبنی بر عزیمت وی به کانادا نیز در محافل خبری اما غیر رسمی مطرح شد با این حال وی مصمم به کسب سهمیه المپیک برای کشورمان است.

رییس هیات قایقرانی همدان روز شنبه در این باره به ایرنا گفت: اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان رده سنی بزرگسالان از هفت بهمن ماه جاری در بندر امام حسن (ع) شهرستان دیلم استان بوشهر آغاز می شود و از سوی کادر فنی تیم ملی آرزو حکیمی به این اردو دعوت شده است.

محمد ضروری افزود: تیم ملی آبهای آرام بانوان در مسیر آماده سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ به اردو می رود و این اردو تا پایان بهمن ماه ادامه می یابد.

وی خاطرنشان کرد: آرزو حکیمی تنها نماینده قایقرانی همدان در این اردو است که در بخش کایاک مراحل آماده سازی خود را دنبال می کند.

قایقرانی یکی از رشته های پرافتخار همدان در میادین ملی و بین المللی است و آرزو حکیمی تاکنون افتخار حضور در بازی های المپیک و نیز کسب چندین مدال قهرمانی آسیا را دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی