توقیف 11 خودروی قاچاق‌بر با اجرای طرح ظفر در اراک/17 کیلو موادمخدر کشف شد


توقیف 11 خودروی قاچاق‌بر با اجرای طرح ظفر در اراک/17 کیلو موادمخدر کشف شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در جریان اجرای طرح ظفر در شهرستان اراک 11 خودروی قاچاق بر توقیف و سه میلیارد و 600 میلیون ریال انواع کالای قاچاق نیز کشف شد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی، امروز شنبه، پنجم بهمن ماه، در حاشیه برگزاری نمایشگاه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ظفر در اراک، اظهار کرد: پنجمین دوره طرح عملیاتی ظفر براساس اقدامات کارشناسانه پلیس و مطالبات مردمی و در راستای برخورد قاطع با جرائم و تخلفات با رویکرد مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی از تاریخ بیست و نهم دی ماه تا پنجم بهمن ماه سال جاری در دو منطقه از شهرستان اراک اجرا شده است.

وی با اشاره به محوریت‌ انتظام‌بخشی حوزه راهنمایی و رانندگی در طرح ظفر افزود: در راستای ارتقا انضباط ترافیکی در این طرح ۲۸ دستگاه موتورسیکلت و بالغ بر ۵۰ دستگاه خودرو توقیف و بالغ بر دو هزار و ۱۵۵ فقره اعمال قانون در این دو منطقه طی این طرح صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در حوزه مجلوبین، حدود ۵۶ نفر و در مجموع در این دو منطقه بالغ بر ۳۵۱ خرده فروش دستگیر و بالغ بر ۱۷.۵ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شده که کاهش این آمار نگران کننده نیازمند تلاش همگانی است.

مفخمی شهرستانی در خصوص دستگیری سارقین نیزادامه داد: سارقین، اموال مسروقه را مخفی کرده بودند که پس از دستگیری آنها اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شد، همچنین کشف و ضبط ۴ قبضه سلاح غیرمجاز نیز از دیگر دستاوردهای این طرح بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت