شانزدهمین مرحله سیر مطالعاتی تفسیر نمونه برگزار می‌شود


شانزدهمین مرحله سیر مطالعاتی تفسیر نمونه برگزار می‌شود

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا (س) از آغاز شانزدهمین مرحله از دوره غیرحضوری سیر مطالعاتی تفسیر نمونه و مطالعه تفسیر سوره مبارکه مدثر خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، مرحله شانزدهم از دوره غیرحضوری «سیر مطالعاتی تفسیر نمونه» از جلد ۲۵ این تفسیر گرانقدر برگزار می‌شود.

طباطبایی با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره غیرحضوری «سیرمطالعاتی تفسیر نمونه» افزود: این دوره غیرحضوری با هدف انس با معارف قرآن کریم از جلد ۲۷ تفسیر نمونه آغاز شد و اکنون همراهان طرح در حال مطالعه جلد ۲۵ این تفسیر شریف هستند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا(س) ادامه داد: سؤالات هر مرحله در سایت و کانال جامعه الزهرا(س) بارگذاری می‌شود و شرکت‌کنندگان پاسخنامه‌های خود را از طریق رایانامه یا به صورت حضوری به اداره قرآن وحدیث ارسال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امکان شرکت افرادی که از شرکت در این طرح بازمانده اند، با ارائه پاسخنامه مراحل سابق همراه با پاسخنامه این دوره وجود دارد، گفت: مهلت ارائه پاسخنامه مرحله شانزدهم تا ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ است.

طباطبایی خاطر نشان کرد: طلاب می‌توانند جهت دریافت دفترچه مراحل این دوره به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کرده یا از طریق سایت و کانال جامعه الزهرا علیهاالسلام، سؤالات را دریافت کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا