صلح و دوستی با حفظ منافع ملی؛ اولویت نظام اسلامی در دهه پنجم


صلح و دوستی با حفظ منافع ملی؛ اولویت  نظام اسلامی در دهه پنجم

کنعانی مقدم گفت: صلح، دوستی، آرامش و امنیت با حفظ منافع ملی و ظرفیت های ملی کشور از اولویت های اصلی نظام اسلامی است زیرا اگر امنیت نداشته باشیم، قطعا نمی توانیم از منابع خود بهره ببریم و رفاه و آسایش را برای مردم فراهم کنیم.

«حسین کنعانی مقدم» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد رویکرد انقلاب اسلامی در آغاز دهه پنجم گفت: نقشه راهی که مقام معظم رهبری در چهلمین سال انقلاب اسلامی اعلام کردند یعنی گام دوم انقلاب به نظر می رسد که ما باید تمامی برنامه ها را بر تحقق اهداف این نقشه راه متمرکز کنیم.

دبیر کمیته سیاسی جبهه ایستادگی با اشاره به خطبه های نماز جمعه رهبر انقلاب یادآور شد: خطبه های اخیر نماز جمعه رهبر انقلاب یک هدف مهم را برای تمام ما تبیین کرد و آن، این است که ما باید قدرتمند شویم و در تمام عرصه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی تلاش کنیم قدرت اول را کسب کنیم و تمام ابزار لازم برای این قدرت را فراهم کنیم تا بتوانیم کشور را به سمت قدرتمندتر شدن سوق دهیم.

دبیر کل حزب سبز ادامه داد: این قدرت که شامل تمام عرصه ها می شود، می تواند رفاه اجتماعی، نشاط، کاهش تهدیدات، شور و شوق مردم برای کارآفرینی و تولید، امنیت و آسایش را به ارمغان بیاورد.

تحلیل گر مسائل خارجی ادامه داد: به نظر می رسد در چهلمین سال دوم انقلاب باید میوه شیرین انقلاب را به مذاق مردم بیاوریم و آنها نیز با گذر چهل ساله از مقاومت و ایستادگی و تحریم طعم شیرین پیروزی انقلاب را بچشند و در تثبیت نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم و شاهد مشارکت روزافزون حداکثری مردم در تمام سطوح باشیم تا بتوانیم به قله های مرتفع آرمان هایی که برای انقلاب اسلامی ترسیم شده، برسیم.

کنعانی مقدم در مورد مهمترین پیام انقلاب اسلامی در دهه پنجم ادامه داد: قطعا موضوع صلح، دوستی، آرامش و امنیت با حفظ منافع ملی و ظرفیت های ملی کشور از اولویت های اصلی نظام اسلامی است زیرا اگر امنیت نداشته باشیم، قطعا نمی توانیم از منابع خود بهره ببریم و رفاه و آسایش را برای مردم فراهم کنیم./

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا