اصحاب رسانه سنگرسازان بی سنگرند


اصحاب رسانه سنگرسازان بی سنگرند

تهران- ایرنا- رئیس سازمان بسیج رسانه کشور به جایگاه خبرنگاران و ضرورت پرداختن به نیازهای آنان اشاره و تاکید کرد: اصحاب رسانه سنگرسازان بی‌سنگر هستند.

مسعود بصیری روز شنبه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در حوزه هنری با تشریح بخش های مختلف این جشنواره گفت: پنجمین جشنواره ابوذر در ۲۹ استان برگزار و بیش از ۱۴ هزار اثر دریافت شده و داوران آثار برگزیده را انتخاب کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور افزود:‌ مشارکت و ارسال و حضور حجم بالای آثار در این جشنواره نشانگر اقبال اصحاب رسانه از این رویداد بزرگ رسانه ای کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد تا این قلم و قدم‌ها حاج قاسم‌های سلیمانی دیگری را خلق کرده و تولیدکننده محتوای فاخر و قابل توجه و ادامه دهند راه این شهدا باشند.

بصیری همچنین در بخش دیگری از سخنانش جایگاه خبرنگاران را در دنیا و به ویژه میهن اسلامی بالا و با مرتبه و ارزش خواند و گفت: پرداختن به نیازهای این قشر که در همه ایام و مناسبت های حضوری چشمگیر دارند یک ضرورت است که نباید به راحتی از کنار آن گذشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در عین حال تصریح کرد: دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند تا از جبهه رسانه ای با استفاده از ابزار مختلف به ما ضربه و آسیب برسانند از این رو اصحاب رسانه به مانند همیشه باید هوشیار و با بصیرت به مقابله به این دشمنان بپردازند و لحظه ای دریغ نکنند.

بصیری تاکید کرد: نباید جنگ احزاب مانع سستی کار و مجاهدت اصحاب رسانه و حضور آنها در صحنه ها و عرصه های مختلف شود.

به گفته وی امروز دشمنان ما با استفاده از شیوه ها و بکارگیری ابزار مختلف به جبهه نابرابر جنگ نرم درصدد هستند که هرآنچه در آستین دارند به کشورهای اسلامی به ویژه نوجوانان و جوانان القا کنند بنابراین اصحاب رسانه باید تمام قد آماده، هوشیار و آگاه باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در عین حال تصریح کرد: پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم و امید آفرینی برای جوانان و نوجوانان از اهم وظایف رسانه‌ها است که باید با جدیت دنبال شود.

اصحاب رسانه سنگرسازان بی سنگرند

در بخش دیگر این مراسم از احمد توکلی، آمنه سادات ذبیح‌پور و مادر شهید حسین مهاجری تقدیر شد.

رسانه درس درست تصمیم گرفتن می دهد

مدیر مسوول روزنامه رسالت نیز با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم گفت: همواره یک فرد رسانه‌ای هستم و همیشه برای معرفی خود را یک فرد رسانه‌ای معرفی می‌کنم.

احمد توکلی، افزود: شما اصحاب رسانه بزرگانی هستید که به مردم درس درست تصمیم گرفتن را نشان می‌دهید. مردم امروز محتاج اطلاعات درست و راست هستند.

اصحاب رسانه سنگرسازان بی سنگرند

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر ما اطلاعات درست دهیم مردم در مسیر درست قرار می‌گیرند و می‌توانند انتخاب درست هم داشته باشند.

این فعال رسانه اظهارداشت: ما رسانه‌ای ها باید وسیله‌ای بشویم که امر به معروف و نهی از منکر در کشور محقق شود. اگر این موضوع رواج پیدا کند اوضاع کشور درست می‌شود. همانطور که حضرت علی(ع) فرمود: اگر امر به معروف و نهی از منکر نشود، اشرار بر کشور حاکم می‌شوند.

به گزارش ایرنا، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با عنوان «رسانه امیدبخش، جامعه قدرتمند» با حضور جمعی از اصحاب رسانه روز شنبه ۵ بهمن ماه در حوزه هنری سالن سوره مهر با نگاهی نو بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت و مقاله، عکس و موشن‌گرافی از قالب‌های این جشنواره بوده و «گام دوم انقلاب» با محوریت بیانیه مقام معظم رهبری به عنوان بخش ویژه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر عنوان شده بود.

مهدی شفیعی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران، محمد خدادی معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، احمد توکلی نماینده مجلس شورای اسلامی، شماری از مدیران عامل خبرگزاری ها و رسانه های کشور از جمله حاضران در این آیین بودند.

در خاتمه با حضور مسوولان از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دل شیدایی