مهم ترین ابزار شکار فرصت ها داشتن برند است


مهم ترین ابزار شکار فرصت ها داشتن برند است

مشاورعالی صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت:مهم ترین ابزار شکار فرصت ها داشتن برند است.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمود استقلال در کارگاه آموزشی مدیریت برند و برندسازی مهم ترین ابزار شکار فرصت ها را داشتن برند دانست وبیان کرد: امروزه هنر اصلی کسب و کارها شکار فرصت ها بوده و برند به مثابه قلابی برای شکار فرصت هاست.

وی با بیان اینکه لزوما کیفیت و قیمت مناسب شرط فروش خوب نیست، تصریح کرد: برای مشتری امروز ارزش محصول، یعنی نسبت منافع به هزینه ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه ارزش توسط برند برای مشتری ایجاد می شود تاکید کرد: لزوما برند شدن به واسطه داشتن کیفیت نبوده و شرط برند شدن، متفاوت بودن است.

مشاورعالی صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: برند به واسطه ارزشی که برای صاحبان کسب و کار ایجاد می‌کند، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ ولی توجه به اینکه قرار است ارزش محصول در ذهن چه کسی ارتقا یابد نیز بسیار مهم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها