90 کشور برای شرکت در مسابقات بین‌المللی نظامیان جهان به روسیه دعوت شدند


90 کشور برای شرکت در مسابقات بین‌المللی نظامیان جهان به روسیه دعوت شدند

کشور روسیه اعلام کرده است که از 90 کشور برای اشتراکت در مسابقات بین المللی نظامیان جهان دعوت کرده است. بر اساس گزارش ها سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در نشست کمیته برگزاری مسابقات بین المللی نظامیان جهان در مسکو گفت که حتی از برخی کشورهای عضو ناتو برای شرکت در مسابقات بین المللی نظامیان جهان در سال 2020 دعوت شده است. آقای شایگو افزود که...

90 کشور برای شرکت در مسابقات بین‌المللی نظامیان جهان به روسیه دعوت شدند

کشور روسیه اعلام کرده است که از ۹۰ کشور برای اشتراکت در مسابقات بین المللی نظامیان جهان دعوت کرده است.

بر اساس گزارش ها سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در نشست کمیته برگزاری مسابقات بین المللی نظامیان جهان در مسکو گفت که حتی از برخی کشورهای عضو ناتو برای شرکت در مسابقات بین المللی نظامیان جهان در سال ۲۰۲۰ دعوت شده است.

آقای شایگو افزود که در پنج سال اخیر بیش از ۲۰ هزار نظامی از ۴۰ کشور جهان در مسابقات بین‌المللی نظامیان در روسیه شرکت کرده اند و انتظار می رود امسال نیز شش هزار نفر در مسابقات نظامیان جهان شرکت کنند.

وزیر دفاع روسیه همچنان بیان داشت که در حال حاضر نیروهای مسلح روسیه، مراحل گزینش نفرات برتر برای شرکت در مسابقات بین المللی نظامی در جریان است و ۵۰ هزار نظامی روس درگیر آن هستند.

 این جشنواره برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ میلادی به میزبانی کشورهای روسیه و قزاقستان برگزار شده بود و در سال ۲۰۱۹ در این جشنواره بیش از پنج هزار نظامی از ۳۶ کشور جهان شرکت کردند و در ۳۲ رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این مسابقات قرار است از روز ۲۳ ماه آگوست تا ۵ ماه سپتامبر سال روان برگزار شود. 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان