افزایش شمار قربانیان ابتلا به ویروس کرونا در ایالت های هوبئی و هیبی چین به 41 نفر


شمار قربانیان ابتلا به ویروس کرونا در ایالت های هوبئی و هیبی چین به 41 تن رسیده است. هزار و 287 نفر به ویروس کرونا آلوده شده‌ و 13 هزار و 967 تن تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

پرسنل اداره بهداشت و درمان مناطق مرزی و ساحلی وابسته به وزارت بهداشت ترکیه مسافرانی که از چین وارد فرودگاه استانبول می شوند را با استفاده از دوربین حرارتی از لحاظ علائم ابتلا به ویروس جدید کرونا کنترل می کنند.

در این راستا صبح امروز مسافران 5 هواپیما که از مبدا چین وارد این فرودگاه شده بودند به مراکز ویژه کنترل با دوربین حرارتی منتقل شدند. تاکنون مورد مشکوکی در میان آنان مشاهده نشده است.

گفتنی است شمار قربانیان ابتلا به ویروس کرونا در ایالت های هوبئی و هیبی چین به 41 تن رسیده است. هزار و 287 نفر به ویروس کرونا آلوده شده‌ و 13 هزار و 967 تن تحت مراقبت های ویژه قرار دارند. قرنطینه گسترده برای جلوگیری از شیوع این ویروس در 8 شهر چین اجرا شده است.

علائم این ویروس 80 درصد شبیه به سندرم حاد تنفسی «سارس» بوده و اولین بار در ماه دسامبر در شهر ووهان در استان هوبی چین شناسایی شد.

مقامات چینی از شهروندان این کشور خواسته‌اند از حضور در اماکن شلوغ و عمومی خودداری کنند.

این ویروس از طریق مسافران به خارج نیز سرایت کرده و در هنگ کنگ، تایوان، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، استرالیا و آمریکا گزار شده است. این ویروس نگرانی‌هایی را در سراسر جهان ایجاد کرده‌ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق