طلسم 18 ساله سالن ورزشی شهر کلارآباد عباس‌آباد دهه فجر شکسته می‌شود


طلسم 18 ساله سالن ورزشی شهر کلارآباد عباس‌آباد دهه فجر شکسته می‌شود

نوشهر - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان عباس آباد گفت که سالن ورزشی چندمنظوره شهر کلارآباد از توابع این شهرستان پس از 18 سال از آغاز عملیات اجرایی با تخصیص اعتبارات دولت تدبیر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد .

عملیات اجرایی این طرح ملی از سال ۱۳۸۰ با اعتباری بالغ بر حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و زیربنای حدود هزار و ۵۱۲ متر در شهر ۱۰ هزار نفری کلارآباد شروع شد و قرار بود ظرف مدت سه سال به بهره برداری برسد .

سیدمحمدعلی گویا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تمامی بخش های این پروژه شامل سالن چند منظوره برای فعالیت رشته های ورزشی والیبال ، هندبال ، کاراته ، کشتی ، فوتسال و جایگاه ویژه تماشاگران به پایان رسیده و در حال حاضر کار پوشش کف و محوطه سازی آن باقی مانده که پیمانکار به سرعت در حال انجام آنها است.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای کامل این طرح ورزشی را حدود ۶۵ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد : تا پیش از بهمن ماه سال گذشته پیشرفت فیزیکی این طرح حدود ۴۰ درصد بود ولی از آن زمان به بعد با پیگیری های به عمل آمده و بازدید مسئولان کشوری و استانی،‌ با تخصیص اعتبار کار ساخت آن شتاب گرفت و اکنون در آستانه بهره برداری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عباس آباد یکی از علت های تاخیر چندین ساله اجرای کامل این طرح ملی را عدم تخصیص اعتبار ذکر کرد و افزود : تا جایی که اطلاع دارم روند اجرای این طرح حدود ۱۰ سال به علت اختصاص ندادن اعتبار مسکوت باقی مانده بود.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای کامل این طرح ملی و بهره برداری آن در دهه فجر امسال ، ورزشکاران این منطقه بتوانند از این امکانات برای حضور در رشته های ورزشی لیگ برتر کشور بهره مند شوند.

عباس آباد با برخورداری از دست کم چهارهزار نفر ورزشکار بیمه شده در رشته های کشتی ، تکواندو ، ووشو، کوهنوردی ، دو و میدانی به واسطه داشتن قهرمانانی چون فرزان عاشورزاده ، مرتضی درویش ، احمد محمدی ، عرفان آهنگریان و بهرنگ یوسفی دراین زمینه جایگاه بسیار ممتازی دارد و تاکنون از داشتن یک سالن ورزشی چندمنظوره بی بهره بود.

این شهرستان دارای ۴۳ نقطه روستایی و سه نقطه شهری و ۵۰ هزار نفر جمعیت است.

طبق آمار از منابع رسمی ، دستکم ۴۰ هیات ورزشی در ۳۴ باب فضای ورزشی خصوصی و دولتی این شهرستان فعالیت ورزشی دارند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...