کارکنان زندان ها اصول کار را توسل به قرآن قرار دهند


کارکنان زندان ها اصول کار را توسل به قرآن قرار دهند

مدیرکل زندان های گیلان کارکنان را سرمایه سازمانی دانست که نیازمند صیانت بوده و ادامه داد: کارکنان باید اصل و اصول کار خود را با تمسک و توسل به قرآن کریم و بهره گیری از آیات و روایات دینی قرار داده تا گشایش در کارها صورت گیرد.

رضا محمدی اصل امروز در دیدار با کارکنان زندان مرکزی رشت، توجه به کارکنان و رفاه آنان را از مهمترین برنامه های اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان در حوزه منابع انسانی برشمرد و گفت: کارکنان با انگیزه بالا می توانند بهره وری در سازمان را ایجاد و خدمات موثر ارائه کنند.

وی توجه به نیروی سازمان را در توانمندسازی و ارتقای برنامه های محیط شغلی اثرگذار دانست و افزود: کارکنان با انگیزه مضاعف در ارتقا و شناسایی چالش ها و واکنش صحیح و مناسب به آن بهتر عمل خواهند کرد.

مدیرکل زندان های گیلان قرآن کریم را ریسمان محکم الهی دانست و تصریح کرد: می بایست به این ریسمان چنگ زد تا به سعادت دنیوی و اخروی رسید، زیرا یک طرف ریسمان در دست خداوند سبحان و کریم است.

محمدی اصل کارکنان را سرمایه سازمانی دانست که نیازمند صیانت بوده و ادامه داد: کارکنان باید اصل و اصول کار خود را با تمسک و توسل به قرآن کریم و بهره گیری از آیات و روایات دینی قرار داده تا گشایش در کارها صورت گیرد، زیرا سرلوحه قرار دادن قرآن بهترین راهنما و هدایت کننده برای نیل به اهداف است.

وی استفاده از تفکر خلاق، نوآور، حس رقابت سالم، مشارکت گروهی، ایجاد اعتماد و تشریک مساعی را از عناوینی عنوان کرد که می تواند برای رسیدن به برنامه های مشخص در گروه هدف کارساز باشد.

مدیرکل زندان های گیلان با تاکید به لزوم تکریم ارباب رجوع، حسن اخلاق و رفتار را به عنوان یکی از شاخص های ارائه خدمات و ارتباط با زندانیان دانست و گفت: در زندان ها با زندانیان و خانواده هایی در ارتباط هستیم که با مشکلات متعدد مواجه هستند و باید با پذیرش به موقع و همچنین برقراری روابط مثبت و سازنده در راستای حل مشکلاتشان اقدامات لازم را معمول داریم که این خود نیز می تواند نقش بسزایی در کاهش آسیب ایفا کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم