اخطار به 152 قهوه خانه تهران از سوی پلیس


اخطار به 152 قهوه خانه تهران از سوی پلیس

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت اخطار تعطیلی به 152 واحد صنفی قهوه خانه در سطح شهر تهران و پلمب 2 واحد صنفی متخلف دیگر خبر داد. 

اخطار به 152 قهوه خانه تهران از سوی پلیس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف شامگاه یکم بهمن طرح نظارت و کنترل بر واحد‌های صنفی قهوه خانه در سطح شهر تهران اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور که با مشارکت همه ادارات نظارت بر اماکن عمومی پایگاه‌های ۹ گانه پلیس امنیت تهران بزرگ اجرا شد، افزود: در این عملیات، در مجموع از ۱۷۹ واحد صنفی قهوه خانه بازدید شد و به ۱۲۷ واحد صنفی رعایت قوانین تذکر و ۲۵ واحد صنفی اخطارپلمپ دریافت کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: دو قهوه خانه نیز به علت عدم رعایت قوانین صنفی برابر دستور قضائی پلمب شد و متصدی آن‌ها نیز به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

وی افزود: عدم رعایت ضوابط و مقررات صنفی از جمله عدم پروانه کسب، برخی رفتار‌های هنجار شکن، فعالیت خارج از رسته شغلی، پذیرایی از افراد معلوم الحال، آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت برای اهالی و ساکنان اماکن همجوار، و فعالیت در ساعات پایانی شب از جمله تخلفاتی بوده که منجر به برخورد با قهوه خانه‌های متخلف شده است.

وی با اشاره به تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا