ترویج گفتمان مقاومت از شاخص ترین کارکردهای اردوهای راهیان نور است


ترویج گفتمان مقاومت از شاخص ترین کارکردهای اردوهای راهیان نور است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: ترویج گفتمان مقاومت از شاخص‌ترین کارکردهای اردوهای راهیان نور است.

سرهنگ دوم پاسدار محمد شریف صبح شنبه پنجم بهمن ماه در آئین بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی در جوار آستان مقدس امامزاده اسحاق (ع) ساوه اظهار کرد: اردوهای راهیان نور ترویج دهنده فرهنگ مقاومت و ایستادگی در جامعه بویژه در میان نسل جوان هستند.

وی با اشاره به خطراتی که جوانان را تهدید می‌کند، تصریح کرد: راهیان نور فرصتی است تا فرهنگ‌سازی تفکر انقلابی و مقاومت و ارزش‌های والای اسلام ناب را بین نسل جوان تقویت و تثبیت کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت اردوهای راهیان نور بعنوان یک قرارگاه بزرگ فرهنگی در کشور، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور احیاکننده فرهنگ شهادت و مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی افزود : اعزام کاروان راهیان نور، با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها با رشادتهای رزمندگان در جریان هشت سال جنگ تحمیلی و جانفشانی مرزبانان در دفاع از کیان ایران اسلامی آشنا شوند.

سرهنگ شریف با تاکید بر تأسی از فرهنگ مقاومت، ایستادگی، صبر، تسلیم نشدن و فرهنگ خودباوری در عرصه‌های جهادی و انقلابی که نشأت گرفته از آرمان‌های بزرگ ملت ایران در دفاع مقدس است، گفت: بهره‌گیری از ذخایر و ارزش‌های جهادی دینی کشور را در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

وی در ادامه گفت: این کاروان شامل 176 دانش‌آموز پسر است که با چهار دستگاه اتوبوس شامل سه دستگاه از ساوه و یک دستگاه از نوبران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

جانشین سپاه ساوه افزود: دانش‌آموزان در این اردوی چهار روزه از مناطق مختلف عملیاتی دوران دفاع مقدس در اروندکنار، شلمچه، هویزه و موزه شهدای خرمشهر، دوکوهه و فتح المبین دیدن می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم کاروان راهیان نور دانش آموزی با بدرقه معاون استاندار و فرماندار ساوه، بسیجیان و برخی مسئولان محلی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهاره افشاری با یک چهره متفاوت پیداش شد | بهاره افشاری دیگر قابل شناخت نیست