اعزام 1100 مبلغ به بقاع متبرکه در فاطمیه دوم/ موقوفات فاطمی احیاء می‌شود


اعزام 1100 مبلغ به بقاع متبرکه در فاطمیه دوم/ موقوفات فاطمی احیاء می‌شود

معاون اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 1100 مبلغ در ایام فاطمیه دوم از سوی سازمان اوقاف به بقاع متبرکه خبر داد و گفت: ما به دنبال احیای موقوفات فاطمی هستیم.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، همایش بزرگ «سوگواره یاس نبوی» ویژه مبلغان فاطمی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سالن همایش های امام زاده سید علی(ع) قم برگزار شد.

حجت الاسلام «هادی شفیع زاده» در این مراسم بیان کرد: دو سال پیش رایزنی کردیم که میزبان سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با حضور طلاب و مبلغان باشیم، مقدمات کار انجام شد ولی سه چهار روز قبل مراسم اعلام کردند که با توجه به سفر ایشان به عراق نمی توانیم خدمت ایشان باشیم.

معاون اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرذ: رزق ما بود که امروز میزبان خانواده این شهید بزرگ و همچنین خانواده شهید ابومهدی المهندس و شهید شهروز مظفری باشیم، زیرا که ما هرچه داریم به برکت خون مطهر شهدا است.

حجت الاسلام شفیع زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که سازمان اوقاف مروج فرهنگ فاطمیه است، عنوان کرد: در این سوگواره یاس نبوی امسال بیش از 1100 نفر از مبلغان سازمان اوقاف در ایام فاطمیه دوم در بقاع متبرکه مشغول تبلیغ و ترویج دین خواهند شد.

وی با بیان این که درصد کمی از موقوفات به نام حضرت زهرا(س) است، گفت: در ایام دهه آخر صفر که با دهه وقف تداخل داشت به همت سرگروه استان ها کارگروه جهادی وقف تشکیل شد و 42 وقف منفعتی در سراسر کشور راه انداخته شده است.

معاون اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: تلاش داریم تا بتوانیم با ثبت موقوفاتی و با تبلیغ در این عرصه، احیاگر وقف فاطمی باشیم.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید