داوران چهارمحال و بختیاری 2 بازی لیگ برتر فوتبال را قضاوت می‌کنند


داوران چهارمحال و بختیاری 2 بازی لیگ برتر فوتبال را قضاوت می‌کنند

شهرکرد-ایرنا- داوران اهل چهارمحال و بختیاری دو دیدار حساس لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ایران را روز شنبه 5 بهمن قضاوت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، در نخستین بازی لیگ برتر در آغاز دور برگشت این رقابت‌ها، دیدار دو تیم پیکان تهران و نساجی قائمشهر را داوران چهارمحال و بختیاری برعهده دارند.

در این دیدار میثم حیدری به عنوان داور وسط و حمید نادری به کمک داور قضاوت بازی را برعهده دارند.

در دیگر بازی هفته نخست دور برگشت لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران نیز، قهرمان نجفی از داوران چهارمحال و بختیاری جوان استان ، به عنوان کمک داور دیدار دو تیم ماشین‌سازی تبریز و سپاهان اصفهان حضور خواهد داشت.

این دیدارها از آن جهت حساس است که سپاهان برای بازگشت به صدر جدول نیاز به پیروزی دارد و ماشین سازی تبریز نیز به دنبال رسیدن به یک جایگاه مطئمن در جدول است.

از سوی دیگر دیدار پیکان تهران و نساجی قائمشهر به دلیل اینکه این دو تیم به پیروزی در این دیدار نیاز دارند، یک بازی حساس در آغاز دور برگشت لیگ برتر است.

به گزارش ایرنا،هم‌اکنون از چهارمحال و بختیاری ۶ داور در لیگ برتر باشگاه‌های ایران و لیگ‌های یک دو قضاوت بازی‌ها را در طول فصل بر عهده دارند.

موعود بنیادی‌فرد داور جوان این استان نیز به عنوان داور برگزیده تاکنون بازی های آسیایی و بین المللی را قضاوت کرده است و در لیگ امسال نیز این داور قضاوت شهرآورد پایتخت بین استقلال و پرسپولیس را برعهده داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا