برپایی موکب‌های حجاب در تهران به یاد سردار شهید سلیمانی


برپایی موکب‌های حجاب در تهران به یاد سردار شهید سلیمانی

مجموعه دختران انقلاب موکب‌های حجاب را به یاد سردار سپهبد شهید سلیمانی، در 6 نقطه از شهر تهران برپا کرده است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، مجموعه #دختران_انقلاب، یک گروه فرهنگی مردمی است که برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر و انجام کارهای فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت می‌کند. فعالیت‌های این گروه مردمی در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و محیط‌‌های اجتماعی در قالب معرفی سبک زندگی شهدا و توصیه بزرگان و شهدای مختلف در زمینه عفاف و حجاب انجام می‌شود.

این مجموعه فرهنگی در ایام فاطمیه اقدام به برپایی «موکب‌های حجاب» به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دو شهر تهران و اصفهان با حضور خانواده‌های معظّم شهیدان «ابراهیم هادی، قربانخانی، احمدی روشن، تهرانی مقدم، متوسلیان، وصالی، رسول خلیلی، حدادیان، مرتضی کریمی، علی خلیلی، محمدرضا دهقان، نیری و میردوستی» کرده است.

این موکب‌ها در تهران در پنج نقطه: چهارراه ولی‌ّعصر(عج)، میدان فاطمی، جنب مترو جهاد، میدان شهداء، بازار، جنب مترو 15 خرداد، میدان هفت‌تیر و میدان انقلاب و در شهر اصفهان نیز در دو نقطه میدان انقلاب و گلستان شهداء دایر شده است.

علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامۀ فرهنگی می‌توانند از 5 تا 10 بهمن هر روز از ساعت 15 تا بعد از نماز مغرب و عشاء در محل‌های مذکور حضور پیدا کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022