سرمای هوا مدارس منطقه اورامانات کرمانشاه را تعطیل کرد


سرمای هوا مدارس منطقه اورامانات کرمانشاه را تعطیل کرد

کرمانشاه - ایرنا - بارش برف و سرمای هوا مدارس نوبت صبح برخی از مناطق اورامانات استان کرمانشاه را در روز شنبه پنجم بهمن تعطیل کرد.

اداره آموزش و پرورش شهرستان پاوه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، تمام مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی سطح روستاها و شهر پاوه در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین در اطلاعیه‌های جداگانه‌ ادارات آموزش و پرورش مناطق باینگان و نوسود از توابع شهرستان پاوه، تمام مدارس مقطع ابتدایی در نوبت صبح این مناطق را تعطیل اعلام کردند.

مدارس سایر مقاطع تحصیلی در مناطق باینگان و نوسود نیز با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.

با نظر ستاد بحران شهرستان روانسر و با توجه به شرایط جوی موجود و برودت هوا، تمام مقاطع تحصیلی این شهرستان در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر فعالیت‌های آموزشی و پرورشی خود را آغاز خواهند کرد.

در شهرستان جوانرود نیز مدارس روستاهای بخش مرکزی در تمام مقاطع در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود و مدارس داخل شهر و بخش کلاشی نیز در تمام مقاطع طبق روال عادی خود دایر می‌باشد.

اورامانات در استان کرمانشاه به منطقه ای در شمال غربی این استان شامل شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اطلاق می شود که حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

براساس اعلام سازمان هواشناسی استان کرمانشاه سامانه‌ای بارشی که با ریزش هوای سرد و گاهی اوقات وزش باد نسبتاً شدید همراه خواهد بود از روز جمعه وارد استان شده و تا بعدازظهر امروز (شنبه) سبب بارندگی، عمدتاً در منطقه اورامانات و نیمه جنوبی استان می شود.

هواشناسی اعلام کرد: بارش به استثنای نواحی گرمسیری، در سایر نقاط به شکل برف است.

هواشناسی اعلام کرد: با خروج این سامانه، از بامداد روز یکشنبه تا صبح سه شنبه کاهش قابل ملاحظه دمای هوا، یخبندان (بویژه در طول شب و اوایل روز) و در برخی نقاط تشکیل مه، مهمترین پدیده های جوی در سطح استان خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید