اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران با همکاری 100 مسجد و هیئت/پیشنهاد کمک از سوی دستگاه‌ها را رد کرده‌ایم


اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران با همکاری 100 مسجد و هیئت/پیشنهاد کمک از سوی دستگاه‌ها را رد کرده‌ایم

آیت‌الله قائنی با بیان اینکه اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران، امسال با همراهی 100 مسجد و هیئت در روز 15 بهمن ماه برگزار می‌شود، گفت: دستگاه‌‌های مختلف پیشنهادهای زیادی برای همکاری در این زمینه اعلام کردند اما به دلیل ماهیت مردمی آن، همه را رد کرده‌ایم.

آیت‌ الله «مرتضی قائنی» در گفت ‌و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران از سال 1391 در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود، اظهار کرد: از روز و سال نخست برگزاری این اجتماع تاکنون، از ظرفیت مساجد و هیئت های مذهبی استفاده کرده ایم.

مسئول اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران افزود: همه ساله برای برگزاری این اجتماع بزرگ، نشست های هم اندیشی با حضور ائمه جماعات مساجد، مسئولان هیئت های مذهبی، بسیجیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و همچنین مسئولان برخی از دستگاه های امنیتی، انتظامی، اجتماعی و فرهنگی برگزار می کنیم و گاهی مسئولان این دستگاه ها پیشنهاد ارائه کمک های مالی را مطرح می کنند که همه را رد کرده ایم و در صورت حیات، در سال های آینده نیز رد می کنیم.

وی اضافه کرد: اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران، امسال با همراهی 100 مسجد و هیئت در روز چهارشنبه، 15 بهمن ماه از ساعت 10 تا 12 برگزار می شود.

قائنی گفت: مهدی سماواتی، کاظم غفارنژاد، مجید باقری و سیدمحمد باقری، در اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران، مداحی می کنند و طبق سنوات پیشین، امام جماعت یکی از مساجد فعال در برگزاری این اجتماع، سخنرانی می کند.

وی اضافه کرد: امسال نیز اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران با تشییع نمادین تابوت به یاد مظلومیت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع غریبانه و دفن مخفیانه آن حضرت(س)، توسط جمعی از روحانیون و طلاب پایان می یابد.

مسئول اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران خاطرنشان کرد: در کنار مردمی و مسجدی بودن این اجتماع، خدمت رسانی روحانیون و طلاب به عزاداران فاطمی نیز به چشم می خورد.

یادآور می شود، اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران در میدان شوش، چهارراه لب خط برگزار می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان