نجات زن باردار اسیر در برف


نجات زن باردار اسیر در برف

همدان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از نجات زن باردار گرفتار در برف در روستای دارسیبه نهاوند به همت فوریت های پزشکی، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و راهداری شهرستان خبر داد.

نجات زن باردار اسیر در برف
به گزارش فانوس ؛ مؤمنعلی دارابی در گفت‌‍وگویی با اعلام این خبر توضیح داد: صبح روز جمعه ۴ بهمن ماه، جان یک مادر باردار که بر اثر برف سنگین و مسدود شدن راه ها در روستای دارسیبه حبس شده بود، نجات یافته و به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند منتقل شد.

وی یادآور شد: این مادر باردار با باز شدن جاده توسط یک دستگاه لودر راهداری و آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر این شهرستان از روستای دارسیبه بخش خزل نجات یافته و به بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند منتقل شد.

به گزارش ایسنا، چهارشنبه شب بارش برف در استان همدان آغاز و تعدادی از راه های روستایی مسدود شد که به همت راهداری بازگشایی انجام گرفت به طوریکه بنا به گفته رئیس پلیس راه نهاوند، هشت اکیپ برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای نهاوند- نورآباد، نهاوند- بروجرد، نهاوند- آورزمان و نهاوند- کرمانشاه عملیات برف‌روبی را انجام دادند و بعد از محورهای اصلی، راه‌های فرعی و روستایی تحت پوشش قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج