آیا ولنتینو روسی فعالیت خود را در تیم دوم یاماها ادامه می‌دهد؟


موتوجی‌پی ایران – با پایان فصل 2020 رقابت های موتوجی‌پی، قرارداد قهرمان سابق تیم یاماها یعنی ولنتینو روسی به پایان می‌رسد و سوالی که برای طرفداران این موتورسوار چهل ساله پیش می‌آید این است که برنامه ی وی برای بعد از آن چه خواهد بود؟ آیا او از رقابت ها خداحافظی کرده یا در تیم یاماها پتروناس، به فعالیت خود ادامه می‌دهد؟ با توجه به تصمیماتی که...

موتوجی‌پی ایران – با پایان فصل 2020 رقابت های موتوجی‌پی، قرارداد قهرمان سابق تیم یاماها یعنی ولنتینو روسی به پایان می‌رسد و سوالی که برای طرفداران این موتورسوار چهل ساله پیش می‌آید این است که برنامه ی وی برای بعد از آن چه خواهد بود؟ آیا او از رقابت ها خداحافظی کرده یا در تیم یاماها پتروناس، به فعالیت خود ادامه می‌دهد؟

با توجه به تصمیماتی که مسئولان کمپانی یاماها برای تیم های خود گرفته اند، فابیو کوارتارارو می‌تواند برای ولنتینو روسی که اکنون با ماوریک وینالس هم تیمی است، جایگزین مناسبی باشد. همچنین تیم دوکاتی علاقه ی خود را برای جذب وینالس پنهان نکرده و در سمت دیگر، کوارتارارو را نیز باید جزء دارایی های با ارزش یاماها در بین موتورسواران این رشته دانست.

به طور گسترده ای بیان شده که ولنتینو روسی تا هر زمان که بخواهد، می‌تواند در یکی از جایگاه های تیم های یاماها بماند و برای اولین بار این موتورسوار ایتالیایی بیان کرد که در صورتی که در سال 2021 از رقابت ها کناره گیری کند، می‌خواهد جایگاهی برای کوارتارارو در تیم یاماها فکتوری ریسینگ در نظر گرفته شود. ولنتینو روسی در مصاحبه اخیر خود با لاگاتزتا دلو اسپورت گفت:

برای من تفاوت زیادی ندارد که به یاماها پتروناس بروم یا در جایگاه فعلی خود بمانم، اما ترجیح می‌دهم در جایگاه فعلی بمانم.

اکنون ما سه موتورسوار برای دو جایگاه هستیم، بنابراین شما باید به فکر مکان سومی باشید! برای من تیم یاماها پتروناس نیز، تیم بدی نمی‌باشد. اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. شاید ماوریک برود یا کوارتارارو موتور را عوض کند، کسی نمی‌داند که چه چیز قرار است پیش بیاید.

من تا اواسط فصل زمان نیاز دارم تا تصمیم خود را برای ماندن در موتوجی‌پی بگیرم و آن موقع با لین جارویس، رئیس تیم یاماها، صحبت می‌کنم تا ببینم چه پیش می‌آید. متاسفانه در موتوجی‌پی امروزه، درباره ی همه چیز در اول فصل تصمیم گیری می‌شود.

آیا ولنتینو روسی فعالیت خود را در تیم دوم یاماها ادامه می‌دهد؟آیا ولنتینو روسی فعالیت خود را در تیم دوم یاماها ادامه می‌دهد؟ ولنتینو روسی

روسی طی ماه های گذشته بیان کرده بود که اگر بهبودی در نتایج فصل 2020 او نباشد، بهتر است قراردادش را تمدید نکند. او همچنین بیان کرد:

من احساس می‌کنم که یک برتری دارم، برای اینکه اختیار تصمیم گیری به من داده شده که هروقت می‌خواهم موتوجی‌پی را کنار بگذارم و ریسکی برای اخراج شدن ندارم.

یاماها می‌گوید که از این قضیه، حس گروگان گیری ندارد بلکه آنها فقط به روحیه ی رقابتی من اعتماد کردند و این برای من یک افتخار بزرگ است که خودم برای خودم تصمیم بگیرم. معمولا تیم‌ها شما را رها می‌کنند.

این موتورسوار با سابقه ضمن اینکه از موتور جدید یاماها تعریف کرد، فصل آینده را فصلی دشوار دانست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستگیری متهمانی که برای تقلب در کنکور، رمز ارز می‌گرفتند