جهاد و شهادت سردار سلیمانی برترین نوع جهاد و شهادت در عصر غیبت است


جهاد و شهادت سردار سلیمانی برترین نوع جهاد و شهادت در عصر غیبت است

حجت‌الاسلام مجدهاشمی با بیان‌اینکه نحوه شهادت سپهبد سلیمانی بهترین نوع شهادت در زمان غیبت است، گفت: داعش جنایات فراوانی در عراق و سوریه انجام می‌داد او در مقابل این جنایات ایستاد و آنها را نابود کرد و این بزرگترین جهاد در زمان غیبت است.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدجلال مجدهاشمی» شامگاه شنبه، ۱۴ دی در مسجد جامع غدیر به سخنرانی پرداخت و گفت: شهادت سردار سلیمانی ضایعه بزرگی برای جهان اسلام است.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اشخاصی همچون سردار سلیمانی شخصیت‌های برجسته‌ای هستند که به صورت نادر در تاریخ پیدا می‌شوند، تصریح کرد: سردار هر زمان به دیدار رهبر معظم انقلاب می رسید، تقاضای دعا برای شهادت می‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجدهاشمی با بیان اینکه نحوه شهادت سپهبد سلیمانی بهترین نوع شهادت در زمان غیبت است، اظهار کرد: او بزرگترین جهاد را برای خدا انجام داد خدا هم بهترین نوع شهادت را نصیب ایشان کرد، داعش جنایات فراوانی در عراق و سوریه انجام می‌داد او در مقابل این جنایات ایستاد و آنها را نابود کرد و این بزرگترین جهاد در زمان غیبت است.

این استاد حوزه علمیه با استناد به فرمایش پیامبر(ص) درباره شهادت امیرمومنان امام علی(ع) که حضرت به دست شقی‌ترین افراد در دنیا شهید خواهند شد، گفت: بر همین اساس ایشان بالاترین مرتبه شهدا را دارند، سردار سلیمانی هم به دست شقی‌ترین های این روزگار یعنی آمریکای خونخوار و خونریز و جنایت‌کار به شهادت رسید به همین دلیل سردار هم دارای بالاترین مقام شهادت است.

وی افزود: سردار سپهبد شهید سلیمانی جامعه اسلامی و دین الهی را از دست وحشتی‌ترین دشمنان اسلام تروریست‌ها نجات داد به همین دلیل خداوند بالاترین مقام را به ایشان داد. مردم در شهات ایشان به شدت گریه می‌کنند گویی پدر یا برادر خود را از دست داده‌اند، او همچون حضرت عباس(ع) شهید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجدهاشمی با بیان اینکه بقای اسلام در همین فداکاری و جانفشانی‌ها است، ابراز کرد: خون افرادی همچون سردار سلیمانی عامل بقای اسلام است، دشمن بسیار احمق است که فکر کند با کشته شدن سردار سلیمانی اسلام ضعیف شود.

وی ادامه داد: انقلاب و اسلام بشر را در بحبوحه امتحانات الهی قرار داده و او را می‌سازد، با خون شخصیت‌های بزرگی همچون سردار سلیمانی اسلام قوی‌تر می‌شود، شهید مطهری در این زمینه می‌فرمود بکشید ما را اسلام قوی‌تر و استوارتر می‌شود.

این استاد حوزه علمیه در ادامه بیان کرد: سردار سپهبد سلیمانی خالص برای خدا خدمت و جهاد کرد خداوند هم محبت او را در دل مردم قرار داد که از بزرگ و کوچک برای تشیع باشکوه ایشان شرکت کردند، امید که این ایثار و جانفشانی‌ها زمینه را برای ظهور آماده کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجدهاشمی با بیان اینکه اگر از ما یک سلیمانی را گرفتند خداوند سلیمانی‌های دیگری را عطا می‌کند، خاطرنشان کرد: خداوند از این شخصیت‌ها فراوان دارد، دشمنان بدانند اسلام دین الهی است که خداوند آن را با ذخیره‌هایی خود حفظ خواهد کرد، دشمنان فکر نکنند که با شهادت سردار سلیمانی اسلام و دین را تضعیف می‌کنند.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم