پیام رسانی خون شهید سلیمانی برعهده روحانیون و مساجد است


پیام رسانی خون شهید سلیمانی برعهده روحانیون و مساجد است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره نقش روحانیون و مساجد در ابلاغ پیام شهدا تأکید کرد که امروز پیام رسانی خون شهید سلیمانی برعهده ما است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سومین جلسه «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 22دی) در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «محمود نجاریان زاده» تأکید کرد: انشاءالله بتوانیم در دهه فجر امثال که خیلی حساس بوده و زمینه ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی هست و از سال های گذشته حساس تر است توفیقات بیشتری داشته باشیم به ویژه این که دشمن هم هر روز بازی در می آورد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در ادامه با تأکید بر این که نباید از کید دشمن نباید غافل باشیم، گفت: ما نباید از مکر دشمنان غفلت کنیم و از این رو اگر ما بر حقمان آنگونه که حضرت علی(ع) فرمودند محکم و استوار باشیم و از حق دفاع کنیم به جهت این که باطل چیزی ندارد به موفقیت می رسیم.

وی افزود: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به ما نشان داد که دشمن کجا را هدف قرار داده هم در ایران و هم در جبهه مقاومت عراق و سایر شهدا دشمن به دنبال شکستن جبهه مقاومت است و شهید سلیمانی در وصیت و صحبت های خود ما را قسم داده است که از رهبر معظم انقلاب دفاع کنیم و از این رو اگر بخواهیم جا پای شهدا بگذاریم و رسالت شهدا را برعهده بگیریم.

حجت الاسلام نجاریان زاده در ادامه با بیان این که انقلاب کربلا دو بال شهادت کربلا و یک بال پیام رسانی داشت، عنوان کرد: پیام رسانی خون شهید سلیمانی برعهده ما است و بهترین جایی که می‌توان در آن کار کار کنیم مساجد است، به همین جهت باید دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم چون دشمن از کوچکترین مسائل بزرگترین مسائل را درست می‌کند.

وی با اشاره به این که شهدای بزرگ و سرداران سپاه پاسداران خون و آبروی خود را در طبق اخلاص گذاشته اند، گفت: ما باید با کارهای خودمان زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم و این پرچم را به دست صاحب اصلی برسانیم.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی