وقتی حال امام زمان(عج) را بد می‌کنیم


وقتی حال امام زمان(عج) را بد می‌کنیم

یک کارشناس مذهبی با بیان‌اینکه اگر به شیطان حال دادیم، حال امام زمان(عج) را گرفته ایم، اگر خودمان را به برخی بدی ها عرضه کردیم حال امام زمان(عج) را گرفته ایم، گفت: حواس‌مان باشد چه چیزهایی را در این عالم می‌خرند.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «رضا حیدریان» در سخنان با عنوان «حال امام زمان(عج) را نگیریم»، اظهار کرد: اگر به شیطان حال دادیم، حال امام زمان(عج) را گرفته ایم، اگر خودمان را به برخی بدی ها عرضه کردیم حال امام زمان(عج) را گرفته ایم، حواسمان جمع باشد اگر حال رفیقمان را هم بگیریم حال امام زمان(عج) را گرفته ایم.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: آیت الله شیخ «حبیب الله گلپایگانی» از شاگردان مبرز آیت الله آخوند خراسانی را خواب دیدند و از او پرسیدند که چطور به چنین مقامی دست یافته ای؟، گفت: وقتی زمان عرضه عمل من شد و نماز و روزه ام را عرضه کردم، گفتند از تو توقع بیشتری می رفت، حتی به تربیت شاگردان من ایراد گرفتند، سر به زیر انداختم و به اهل بیت(ع) متوسل شدم: «چگونه سر ز حال برآورم بر دوست/ که خدمتی بسزا برنیامد از دستم».

وی تصریح کرد: شیخ در عالم رویا ادامه داد: ناگهان بیان شد چیزی دیگری هم داری، زمانی در نجف مهمان داشتی و در بساط خانه ات چیزی نبود و گله کردی که امیرالمومنین(ع) من چیزی ندارم و خجالت می کشم، سبد در دست بیرون رفتی و نگاه به گنبد امیرالمومنین(ع) انداختی که چه کنم؟ ناگهان پایت به سنگی خورد و خونی شد، در آن حال نشستی و نگاهت به گنبد افتاد و گفتی فدایتان بشوم الحمدالله، یا امیرالمومنین(ع)! اینها مهمان شما هستند و من نباید برای شما تعیین تکلیف کنم. چون از سر سوز و صدق و اخلاص الحمدالله گفتی برای ما خیلی ارزش داشت.

حجت الاسلام حیدریان خاطرنشان کرد: چه خبر است در این عالم، چه چیزهایی را می خرند، چیزهایی که ما توجه نمی کنیم، پس حواس مان باشد اگر به شیطان حال دادیم حال امام زمان(عج) را گرفته ایم.

منبع: https://vaezin.com/%d8%ad%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b9%d8%ac-%d8%b1%d8%a7-%d9%86%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d9%85/

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...