آمادگی مجموعه «اویس» مسجد جمکران برای همکاری با تشکل های انقلابی


آمادگی مجموعه «اویس» مسجد جمکران برای همکاری با تشکل های انقلابی

مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران از آمادگی مجموعه «اویس» مسجد جمکران برای همکاری با تشکل های انقلابی خبرداد و گفت: این مجموعه شب های چهارشنبه ارائه خدمات دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، چهارمین نشست «کارگروه مساجد» ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امروز(یکشنبه 29دی) در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام «علی فاتح» در این نشست با بیان این که سند چشم انداز فرهنگی کشور که بحث مهدویت را مطرح کرده است، یادآور شد: از طرف دیگر صدور بیانیه گام دوم انقلاب و آمادگی برای ظهور و تمدن نوین اسلامی اگر بتوانیم یک ارتباطی بدهیم خیلی جالب می‌شود، مثلا بگوییم دهه فجر تا دهه مهدویت را با عنوان فجر نور تا میلاد نور ارتباطی برقرار کنیم و یک پیوستگی ایجاد کنیم.

مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران در ادامه با تأکید بر این که می‌ توان آغاز برنامه ها را در دهه فجر و پایان آن را نیمه شعبان اعلام کرد، گفت: می‌ توانیم یک محوری برای مسابقه ای اعلام کنیم که از دهه فجر آغاز شده و تا میلاد امام حسین(ع) تمام شود و میلاد امام زمان(عج) نیز زمان برگزاری همایش باشد که ما در زمینه فرهنگی و هنری می‌ توانیم همکاری کنیم.

حجت الاسلام فاتح عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در ارتباط با دشمن شناسی مطالب مهمی را روز هجدهم دی ماه مطرح کردند، ما در ارتباط با آمریکا و صهیونیسم و استکبار مسجد جمکران یک نمایشگاه داریم و اگر محتوا و مطالب جدیدی داشته باشید استقبال می‌ کنیم.

وی با بیان این که دهه فجر بهترین زمان برای تجلیل از خدمات و فعالیت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند حاج قاسم باید به عنوان مکتب معرفی شود که ارائه شاخص ها و الگو دهی و حتی برای معرفی انتخاب اصلح نیز می توانیم از شخصیت ایشان استفاده کنیم چون شهادت ایشان یک موج احساسی ایجاد کرد.

مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری برنامه های «برای ظهور همدل باشیم» از سوی مسجد مقدس جمکران و امکان اجرای آن در سایر مساجد، افزود: بحث دیگری که متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب است، این است که باید بتوانیم با محوریت نوجوانان کارهای جدی تری انجام بدهیم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم یک انسان چهل ساله انقلابی پای کار در آینده داشته باشیم باید از همین الان روی کودکان و نوجوانان کارهای جدی داشته باشیم و فعالان انقلابی مساجد را با محوریت جوانان و نوجوانان برای نیرو سازی برای آینده استفاده کنیم.

حجت الاسلام فاتح در پایان خاطرنشان کرد: شب های چهارشنبه در مدیریت خدمات معارفی مجموعه اویس برای تعامل با تشکل ها و فعالان آماده همکاری است به این صورت که اگر یک شب چهارشنبه برای خدمت رسانی به زائران حاضر شوند ما نیز به آنها خدمات می‌ دهیم و نشست های معرفت افزایی و غذای تبرکی آن تشکل با خود ما خواهد بود.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت