تصمیم گیری درباره بیرانوند ؛ بیرو از پرسپولیس رفتنی شد؟


تصمیم گیری درباره بیرانوند ؛ بیرو از پرسپولیس رفتنی شد؟

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که تکلیف علیرضا بیرانوند امروز مشخص خواهد شد اما احتمال جدایی او بیشتر است. نوشته تصمیم گیری درباره بیرانوند ؛ بیرو از پرسپولیس رفتنی شد؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تصمیم گیری درباره بیرانوند ؛ بیرو از پرسپولیس رفتنی شد؟

باشگاه پرسپولیس: بعید است بیرانوند برود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۷:۱۰
تصمیم گیری درباره بیرانوند ؛ بیرو از پرسپولیس رفتنی شد؟

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که تکلیف علیرضا بیرانوند امروز مشخص خواهد شد اما احتمال جدایی او بیشتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

موضوع پیشنهاد تیم های بلژیکی به علیرضا بیرانوند و احتمال جدایی او، در آستانه شروع نیم فصل، فضای هواداری باشگاه پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داده است. در شرایطی که بازار گمانه زنی و شایعه در این باره داغ شده، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که «بیرانوند و وکیلش با انصاری فرد» جلسه ای را برگزار کردند که به نقل از مدیر روابط عمومی سرخ ها، تمایل دروازه بان این تیم به تداوم حضور در پرسپولیس بوده است.

پرسپولیسی ها همچنین اعلام کردند که تکلیف علیرضا بیرانوند امروز روشن خواهد شد اما «به طور کلی اتفاقات متعددی در پس پرده ماجرا رخ داده و می شود گفت بیرانوند بعید است برود». این در حالی است که دیروز یک پیشنهاد دیگر هم به پرسپولیس رسید و همچنین باشگاه خنک بلژیک نیز همچنان حاضر است با پرداخت ۷۰۰ هزار دلار، قرارداد را نهایی کند.

باتوجه به حضور بیرانوند در تمرین پرسپولیس، بسیاری از هواداران این تیم امیدوار هستند او در پرسپولیس بماند اما باید تا امروز منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)