تصاویر | واکنش مردم به حضور رئیس جمهور در یک بیمارستان


تصاویر | واکنش مردم به حضور رئیس جمهور در یک بیمارستان

رئیس جمهوری پنجشنبه گذشته با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عیادت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در این عیادت ضمن آرزوی سلامتی برای شهیدی، از اقدامات انجام‌شده برای درمان‌ وی مطلع شد.

رئیس جمهوری همچنین ضمن گفت‌وگو با پزشکان معالج، در جریان روند مداوای نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت و سلامتی وی را از خداوند متعال مسألت کرد.

روحانی در پایان این ملاقات با شماری از بیماران و همراهان آنان در این بیمارستان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد. مطابق تصاویری که علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت گفت‌وگوی رئیس جمهوری با مردم در فضایی صمیمانه و بدون تکلف انجام شد.

تصاویر | واکنش مردم به حضور رئیس جمهور در یک بیمارستان

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در این روز، با حضور در بیمارستان از حجت‌الاسلام شهیدی عیادت کرد. واعظی در این عیادت ضمن گفت‌وگو با پزشکان معالج، در جریان روند مداوای نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت.

کد خبر 480215

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در