رایولا: هواداران یوونتوس می‌توانند در مورد بازگشت پوگبا رویاپردازی کنند اما من در واقعیت زندگی می‌کنم؛ این میلان را اصلا دوست ندارم


رایولا: هواداران یوونتوس می‌توانند در مورد بازگشت پوگبا رویاپردازی کنند اما من در واقعیت زندگی می‌کنم؛ این میلان را اصلا دوست ندارم

رایولا در صحبت های خود، سیگنال های مهمی از نقل و انتقالات آتی موکلان خود ارسال کرد.

طرفداری- مینو رایولا اعلام کرد همچنان با پروژه میلان موافق نیست. او همچنین احتمال بازگشت پل پوگبا به یوونتوس و انتقال جانلوییجی دوناروما به بیانکونری را رد نکرد.

رایولا که از نزدیک در ورزشگاه ریگامونتی، شاهد برد 1-0 میلان مقابل برشا بود؛ در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

ابراهیموویچ تلاش می کند تا بهترین عملکرد خود را ارائه کند. امیدوار بودم دوران حرفه ای او هرگز به پایان نرسد اما چنین خواسته ای ممکن نیست. وی می تواند در یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا (میلان) به کارش پایان بدهد. گزینه های زیادی داشتیم اما زلاتان، شخصا میلان را انتخاب کرد و تصمیم درستی گرفت. قبلا هم گفته بودم که من، این میلان را اصلا دوست ندارم. با پروژه باشگاه موافق نیستم. فکر می کنم این تیمی نیست که مالدینی و بوبان، آرزویش را دارند. با گازیدیس و سایرین صحبتی نداشتم اما اگر این میلانی است که آنها می خواهند، بهتر است باشگاه را بفروشند. دراینصورت توصیه می کنم هرچه سریع تر یک خریدار برای باشگاه پیدا کنند.

علاقه مندی یوونتوس به دوناروما؟ اگر یوونتوس به دوناروما علاقه مند نباشد، یعنی آنها چیزی در مورد فوتبال نمی دانند. توسط هواداران میلان تهدید شدم و آنها به من توهین کردند. چیزهایی گفتم که بعدا همه دیدیم به واقعیت تبدیل شد. بیایید به آینده مثلا دو سال بعد نگاه کنیم. نمی خواهم جر و بحث جدیدی با میلانی ها داشته باشم.

رویای هواداران یوونتوس در مورد بازگشت پل پوگبا به تورین؟ هواداران یوونتوس باید رویاهایی داشته باشند چون انسان بدون رویا، مرده است. آنها می توانند در این مورد هم رویاپردازی کنند اما من در واقعیت زندگی می کنم. در واقعیت فعالیت می کنم و کاری به دنیای خیالی ندارم. وظیفه دارم بهترین انتخاب ها را برای موکلان خود انجام بدهم و در مورد پوگبا نیز باید بهترین انتخاب را برای او داشته باشم. اکنون لحظه مناسبی برای صحبت در مورد اینکه آینده پوگبا کجا رقم می خورد، نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس