افزایش قربانیان کرونا در چین به 41 کشته و 1287 مبتلا


افزایش قربانیان کرونا در چین به 41 کشته و 1287 مبتلا

شفقنا- وزارت اطلاع رسانی چین از افزایش شمار قربانیان نسل تازه ویروس کرونا در این کشور به بیش از هزار و 300 کشته و مبتلا خبر داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رسانه های خبری جهان عرب، وزارت اطلاع رسانی چین بامداد امروز (شنبه) اعلام کرد که بر اساس جدیدترین آمار رسمی، نسل تازه ویروس کرونا در […]

افزایش قربانیان کرونا در چین به 41 کشته و 1287 مبتلا

شفقنا- وزارت اطلاع رسانی چین از افزایش شمار قربانیان نسل تازه ویروس کرونا در این کشور به بیش از هزار و ۳۰۰ کشته و مبتلا خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رسانه های خبری جهان عرب، وزارت اطلاع رسانی چین بامداد امروز (شنبه) اعلام کرد که بر اساس جدیدترین آمار رسمی، نسل تازه ویروس کرونا در این کشور تاکنون جان ۴۱ نفر را گرفته است.

وزارت اطلاع رسانی چین همچنین تاکید کرد که تاکنون دو هزار و ۲۸۷ مورد ابتلا به نسل تازه ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.

در همین حال، اداره بهداشت استان هوبی در شرق چین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ۱۵ فرد دیگر در پی ابتلا به نسل تازه ویروس کرونا جان خود را از دست داند و در نتیجه به ۲۶ نفری اضافه می شوند که پیشتر این ویروس کشنده آنها را از پای درآورده تا آمار قربانیان آن در این کشور به همان ۴۱ کشته برسد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا