غیررسمی؛ ماتیا دی شیلیو به پاری سن ژرمن و لایوین کورزاوا به یوونتوس پیوستند


غیررسمی؛ ماتیا دی شیلیو به پاری سن ژرمن و لایوین کورزاوا به یوونتوس پیوستند

فول بک های 27 ساله یوونتوس و پاری سن ژرمن با یکدیگر جابجا می شوند.

طرفداری- ساعاتی پیش بود که خبر معاوضه لایوین کورزاوا با ماتیا دی شیلیو منتشر شد و اکنون این معاوضه میان دو باشگاه یوونتوس و پاری سن ژرمن را باید نهایی دانست. طرفین خیلی زود مذاکرات را پیش بردند و انتظار می رود این دو بازیکن به زودی برای حضور در تست پزشکی راهی باشگاه های جدید خود شوند.

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ مذاکرات میان یوونتوس و پاری سن ژرمن به سرعت پیش رفته است و لایوین کورزاوا را باید بازیکن یوونتوس و ماتیا دی شیلیو را باید بازیکن پاری سن ژرمن درنظر گرفت. این معاوضه به زودی تکمیل خواهد شد. دی شیلیو و کورزاوا بر سر قراردادهای خود با باشگاه های آینده‌شان به توافق رسیده اند و اکنون دو باشگاه درحال کار کردن روی جزییات نهایی هستند. جانلوکا دی مارتزیو نیز این معاوضه را نهایی دانست و تنها نکته مبهم را ارزش گذاری این دو بازیکن عنوان کرد. مشخص نیست کورزاوا و دی شیلیو به صورت متقابل معاوضه می شوند یا قرار است مبلغی میان دو باشگاه رد و بدل شود.

گفتنی است قرارداد لایوین کورزاوا فقط تا پایان فصل جاری با پاری سن ژرمن اعتبار دارد درحالیکه قرارداد ماتیا دی شیلیو با یوونتوس تا سال 2022 معتبر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان