مقام صهیونیست: به هیچ عنوان کشور مستقل فلسطین را به رسمیت نخواهیم شناخت


مقام صهیونیست: به هیچ عنوان کشور مستقل فلسطین را به رسمیت نخواهیم شناخت

رئیس حزب راست جدید رژیم صهیونیستی مخالفت خود را با هر گونه تشکیل دولت مستقل فلسطینی ذیل معامله قرن اعلام کرد.

مقام صهیونیست: به هیچ عنوان کشور مستقل فلسطین را به رسمیت نخواهیم شناختبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آیلت شاکد، رئیس حزب راست جدید رژیم صهیونیستی مخالفت خود را با هر گونه تشکیل دولت مستقل فلسطینی ذیل معامله قرن اعلام کرد.

بر این اساس، شاکد تصریح کرد: ما از جزئیات طرح آمریکایی معامله قرن برای حل مشکل فلسطین آگاهی نداریم. با این وجود، هیچ اراضی به اعراب تحویل داده نخواهد شد و ما به هیچ عنوان یک دولت فلسطینی مستقل را به رسمیت نخواهیم شناخت.

این مقام صهیونیست افزود: تل آویو بر این باور است که هر گونه تشکیل کشور فلسطینی می‌تواند برای اسراییل خطرناک باشد. با این حال معتقدم طرح معامله قرن فرصت خوبی برای ماست تا بر دره اردن و شهرک‌های یهودی نشین کرانه باختری حاکمیت خود را اعمال کنیم.

پیشتر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره محتوای طرح معامله قرن اعلام کرد: اسرائیل به طور کامل بر منطقه غور الاردن (دره اردن) مسلط خواهد بود.

این رسانه درباره محتوای طرح معامله قرن اعلام کرد: فلسطین به هیچ وجه بر مرز‌ها مسلط نخواهد بود. در بخش دیگری از بند‌های این طرح آمده است، با تمامی خواسته‌های امنیتی اسرائیل موافقت می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی