مشخصات هدست VR لنوو اعلام شد


به تازگی لنوو جزئیات پروژه هدست جدید خود را اعلام کرده که بر اساس آن مشخصات این محصول منتشر شد.

مشخصات هدست VR لنوو اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت لنوو یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری است که تمرکز فعلی این شرکت روی ساخت تبلت و لپ‌تاپ قرار دارد. این شرکت در زمینه ساخت لپ‌تاپ در رتبه قابل قبولی رسیده است و لپ‌تاپ‌های این شرکت به طور کلی جزو دستگاه‌های رده بالای بازار به شمار می‌روند. اما برخلاف لپ‌تاپ‌های این شرکت، هدست‌های VR ساخته شده توسط لنوو تاکنون به موفقیت چشم‌گیری دست پیدا نکرده و هرگز فروش خوبی نداشته‌اند. اما به تازگی شرکت لنوو پروژه‌ای جدید با نام VR3030S را آغاز کرده است که بر اساس تحقیقات انجام شده این پروژه به ساخت هدست VR جدید از سوی لنوو مربوط می‌شود.

ظاهرا این دستگاه مانند هدست‌های قبلی لنوو که همان مدل‌های Mirage Solo و Oculus Quest هستند، از پردازنده داخلی بهره می‌برد بنابراین برای استفاده احتیاجی به قرار گرفتن گوشی یا اتصال به کامپیوتر نخواهند داشت. هدست آخر لنوو که Mirage Solo نام داشت از پلتفرم Daydream که توسط گوگل ساخته شده بود استفاده می‌کرد اما از آنجایی که این پلتفرم از رده خارج شده است و گوگل از آن پشتیبانی نمی‌کند، انتظار می‎‌رود لنوو از پلتفرمی جدید و به روز در آن استفاده کند.

مشخصات هدست VR لنوو اعلام شد

براساس اطلاعات منتشر شده قرار است این هدست Lenovo Mirage VR S3 نام داشته باشد که در آن از پردازنده Snapdragon 835 استقاده شده و توانایی ارائه رزولوشن 1,920 x 2,160 را به کاربر خواهد داشت. باتری این هدست 4200mAh بوده از درگاه USB-C برای شارژ شدن استفاده می‌کند. این هدست مانند سایر هدست‌های موجود در بازار دارای کنترلری مخصوص است که همراه هدست به کاربران تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: معرفی فناوری جدید سنسور‌های تشخیص هویت اپل در آیفون ۱۲

هنوز این هدست به طور رسمی توسط لنوو معرفی نشده است و تاریخی هم از زمان عرضه آن اعلام نشده است اما با توجه به اطلاعات منتشر شده به احتمال بسیار زیاد این هدست در بهار سال آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403